مقالات

کاربرد قرنیز | آشنایی با نحوه استفاده از قرنیز سنگی & چوبی

کاربرد قرنیز برای حاشیه های دیوار می باشد که علاوه بر استفاده های کاربردی در زیبایی مکان شما هم بسیار تاثیر گذار می باشد شما در خانه های قدیمی و حتی امروزی شاهد مدل های سنگی این محصولات هستین که همانند یک نوار از پایین به زمین و دیوار می چسبند ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم طراحی دکوراسیون داخلی مشتریان عزیز ما ترجیح می دهند از محصولات پی وی سی و ام دی اف استفاده می کنند که در ادامه در مورد کاربردهای آن ها صحبت خواهیم کزد . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با قرنیز ارزان را مطالعه فرمایید . 

کاربرد قرنیز ام دی اف MDF

کاربرد قرنیز ام دی اف MDF بیشتر در هنگام نصب پارکت ، لمینت و کفپوش PVC می باشد که در هنگام نصب پارکت لمینت به این ابزار ها بسیار نیاز است چون معمولا 16 میل فضای خالی در هنگام نصب آن ها به دلیل انبساط و انقباض قرار می دهند که این فضا را در انتها بوسیله این محصولات پر می کنند . توجه داشته باشید این ابزار ها در مکان هایی که سرامیک و کفپوش نصب شده است فقط بخاطر زیبایی نصب می شوند . یکی دیگر از کاربردهای این محصولات ارتفاع های متفاوت آن ها می باشد که اگر شما این ابزار ها را در عرض 9 سانت خرید کنید در هنگام نصب لمینت به راحتی قرنیز های سنگی را می پوشانند.  برای درک بهتر این پاراگراف مقاله نصب قرنیز را مطالعه فرمایید .

 

کاربرد قرنیز

مکان های قابل استفاده از قرنیز PVC

قرنیز پی وی سی از پر کاربرد ترین محصولات می باشد چون از این ابزار ها در هر شرایطی و در هر مکانی حتی با شرایط آب و هوایی مرطوب می توان استفاده کرد . تنها زمانی که شما قرنیز سنگی ندارید و می خواهید پارکت و لمینت نصب کنید نمی توانید از این ابزار ها استفاده کنید چون ضخامت آن ها 8 میل است و فضای خالی بین دیوار و پارکت لمینت را پر نمی کنند . مهمترین کاربرد این محصولات استفاده از آن ها در فضا های سر باز می باشد چون در مقابل آب و نور خورشید از مقاومت خوبی بر خوردار هستند . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این پاراگراف مقاله قرنیز پی وی سی را مطالعه فرمایید .

کاربرد های قرنیز چوبی

قرنیز های چوبی به دلیل ابزار های سی ان سی و طرح های متنوع از طرفداران زیادی بر خوردار هستند . این محصولات پر کاربرد به دلیل قیمت بالا کمتر مورد استقبال عموم قرار می گیرند و شما بیشتر این محصولات را در خانه های ثروتمندان و هتل های لوکس و ویلاهای لاکچری مشاهده می کنید . این محصولات اگر در مجاورت آب قرار نگیرند حدود 100 سال عمر می کنند و با هر بار رنگ کردن آن ها همانند روز اول نو می شوند . برای درک بهتر مفاهیم این پاراگراف مقاله آشنایی با قرنیز چوبی را مطالعه فرمایید تا علاوه بر کاربرد با مزایا و معایب آن ها آشنا شوید .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا