مقالات

قرنیز ارزان و نحوه خرید و تولید آن ها همراه با قیمت فروش آن

قرنیز ارزان به دلیل قیمت پایین و کاربرد زیاد همیشه جزو پر فروش ترین محصولات دکوراسیون داخلی می باشد . در بازار کشورمان ما شاهد برند های متفاوتی از MDF و PVC می باشیم که پر فروش ترین آن ها برند سمین پلاست از جنس PVC می باشد چون این برند علاوه بر تولید با کیفیت همیشه ارزان ترین قیمت را در بازار دارد . پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید این محصولات را دارید سعی کنید از برند های معتبر بازار خرید کنید چون متاسفانه برخی از برند های متفرقه در تولید محصولات پی وی سی درصد کربن را نسبت PVC بیشتر می کنند تا محصول آن ها قیمت تمام شده پایین تری داشته باشد و این مساله باعث می شود تا این محصولات کاملا بی کیفیت راهی بازار فروش شوند . 

نحوه تولید قرنیز ارزان

در مورد تولید قرنیز ارزان اول باید به این نکته اشاره کنیم که این محصولات در دو مدل ام دی اف و پی وی سی تولید می شوند که روش تولید هر یک از آن ها با دیگری متفاوت می باشد . توجه فرمایید مساله مشترک در هر دو محصول که باعث قیمت تمام شده پایین آن ها می شود متریال های مصرفی در تولید آن ها می باشد . که گاها این متریال آنقدر کیفیت پایینی دارند که در نهایت کالای تولید شده هم بی کیفیت می باشد . ولی برخی از برند ها علاوه بر استفاده از متریال های با کیفیت و برآورد هزینه ها و دریافت سود کمتر محصول خود را با قیمت پایین تری راهی بازار می کنند که پیشنهاد می کنیم به عنوان مثال مشخصات و رنگ بندی قرنیز سمین پلاست را مشاهده کنید .

 

قرنیر ارزان

 

محصولات قرنیز ارزان PVC همیشه در بازار قیمت پایین تری نسبت به MDF دارند . حال به صورت مختصر به روش های تولید آن ها می پردازیم . در بررسی روش تولید قرنیز PVC باید به این نکته اشاره کرد که استفاده از مواد بازیافتی در تولید باعث می شود محصول تولید شده قیمت پایین تری داشته باشد ولی در این حالت ما شاهد هستیم روکش های آن ها در مدت کوتاهی پوست پوست می شود و خود محصول فوق العاده شکننده است . در مورد جنس MDF برای تولید قرنیز ارزان معمولا از مغز لترون و روکش های PVC تولید داخل استفاده می کنند که این روکش ها فوق العاده با کیفیت هستند ولی مغز لترون کار باعث می شود تا محصول در مقابل خوردگی حشرات مقاومت کمتری داشته باشد .

نحوه تشخیص قرنیز با کیفیت

برای تشخیص کیفیت قرنیز ارزان نیاز به آزمایشگاه های پیشرفته می باشد پس مشتری در زمان خرید نمی تواند تشخیص دهد محصولی که خریداری می کند از کیفیت مناسب برخوردار است یا خیر . پس ما پیشنهاد می کنیم از برند های مطرح بازار خرید کنید تا با بی کیفیتی کالا مواجه نشوید . البته یکی از روش های ساده تشخیص نسبی کیفیت در زمان خرید وزن کردن کار در دست می باشد به این صورت که شما دو محصول مشابه را در دست می گیرد و محصولی که به نسبت سنگین تر است از دانسیته و تراکم بالاتری بر خوردار است و پس می تواند کالای با کیفیتی باشد . البته شما می توانید برای راهنمایی و مشاوره قبل از خرید قرنیز با کارشناسان ما از طریق واتس آپ در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کنید .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت مرجع به زبان فارسی

دیدگاه‌ها

0
Guest
چهارشنبه, 29 آذر 1402 01:01
توضیحاتتون خیلی خوب بود
پاسخ دادن

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا