مقالات

چمن فوتبالی | آشنایی با مشخصات فنی + خرید آنلاین چمن ورزشی

چمن فوتبالی ( ورزشی ) مصنوعی جایگزین مناسبی برای نوع مشابه طبیعی خود بوده است چون این چمن ها نیاز به نگهداری ندارند و در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده می شوند و مانع از آسیب دیدن ورزشکاران می شوند . این محصولات در رنگ های سبز پر رنگ ( بهاره ) و سبز و زرد ( پاییزه ) توسط کارخانه ها تولید می شوند . با وارد کردن تکنولوژی و در برخی از مواقع متریال مصرفی این محصولات در داخل کشورمان با قیمت ارزان تری نسبت به محصولات مشابه خارجی به فروش می رسند که خوشبختانه ما قادر بوده ایم آن ها را به کشور های همسایه اعم از عراق ، سوریه و ... صادر کنیم . برای درک مفاهیم این صفحه مقاله چمن ارزان را مظالعه فرمایید .

مشخصات فنی چمن فوتبالی

در تولید چمن فوتبالی به چند نکته باید توجه کنیم یک اینکه این محصولات باید با بکینگ 4 لایه تولید شوند چون باید از دوام بیشتری برخوردار باشند و رشته های چمن از آن ها خارج نشود و معمولا تراکم این محصولات باید بین 8 هزار تا 10 هزار باشد که گاها این تراکم در برند های مختلف امکان دارد کمتر یا بیشتر باشد همچنین فاصله رشته ها باید از یکدیگر 8 اینچ باشد و نکته مهم در مورد شستشوی آن ها می باشد که باید منافذی برای عبور آب در آن ها قرار دهیم که این منافذ یا سرتاسری از جای دوخت رشته ها می باشد و یا اینکه چند نقطه مشخص به عنوان آب ریز بر روی چمن ورزشی قرار می دهند . شایان ذکر است برخی از مدل ها با گرانول به فروش می رسند که شباهت زیادی به مدل طبیعی آن ها دارند .

 

چمن فوتبالی ( ارزان )

چمن های فوتبالی ارزان

برای تولید ارزان چمن فوتبالی به جای استفاده از رشته های پهن ( تره ای ) از رشته های نازک ( سوزنی ) استفاده می شود که به دلیل کمتر مصرف شدن متریال مصرفی در تولید پس طبیعتا چمن ورزشی شما قیمت ارزان تری خواهد داشت . در برخی اوقات در تولید از گرانول هم استفاده نمی شود که این مساله هم ارتباط مستقیم با قیمت کار دارد . و نکته مهم در هزینه این محصولات استفاده بکینگ می باشد که معمولا از مدل های 2 لایه و 3 لایه برای کاهش قیمت استفاده می شود که این مساله ممکن است به کیفیت کار لطمه وارد کند پس ما محصولات با بکینگ ضعیف را برای شما پیشنهاد نمی کنیم .

خرید آنلاین چمن ورزشی

همکاران عزیز قبل از ثبت سفارش چمن فوتبالی باید ابتدا فرم عاملیت فروش مجموعه تیدا دکور را تکمیل و ارسال کنند و بعد از آن کارشناسان ما از طریق واتس آپ شرایط همکاری را به اطلاع آن ها می رسانند . مشتریان خانگی ( مصرف کننده ) هم برای خرید مستقیم و بی واسطه چمن ورزشی باید از طریق واتس آپ با اعلام کردن متراژ پیش فاکتور خود را دریافت کنند و بعد از آن در سایت ما از قسمت پرداخت آنلاین مبلغ نهایی را پرداخت کنند و در صورت نیاز فاکتور نهایی خود را پرینت بگیرند . توجه داشته باشید برای استعلام امن بودن درگاه ما می توانید در انتهای صفحه بر روی نماد های اعتماد ما کلیک کنید .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا