مقالات

نصب قرنیز | روش اندازه گیری و اهمیت آن در دکوراسیون داخلی

نصب قرنیز با توجه به جنس آن ها متفاوت می باشد . انواع مختلف این محصولات عبارتند از سنگی ، چوبی ، فلزی ، در سال های قبل محصولات سنگی از کاربرد زیادی برخوردار بودند ولی آن ها از تنوع رنگ و طرح بالایی برخوردار نبودند و نصب سختی داشتند ولی با گذشت زمان و تا به امروز نوع چوبی این محصولات پرکاربرد بوده است و نوع لاکچری این محصولات به شمار می روند این مدل را با چسب و یا تیپو به دیوار وصل می کنند . مدل های PVC را معمولا با تیپو و مدل های MDF را بوسیله چسب به دیوار وصل می کنند . پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با قرنیز پی وی سی را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه کنید .

روش اندازه گیری و نصب قرنیز

در نصب قرنیز ابتدا باید عمل اندازه گیری را انجام دهیم تا متراژ کار مشخص شود . روش اندازه گیری به این صورت می باشد که طول دیوار ها را اندازه گیری می کنیم و هر مشتری به راحتی به بوسیله یک متر ساده می تواند متراژ مورد نیاز خود را بدست بیاورد ما پیشنهاد می کنیم همیشه یک شاخه بیشتر خرید کنید تا اگر در منزل پرتی داشتید با کمبود قرنیز در هنگام نصب مواجه نشوید . روش به دست آوردن تعداد شاخه به این صورت است که شما متراژ به دست آمده را بر طول شاخه قرنیز تقسیم می کنید و تعداد شاخه را بدست آورید . پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با قرنیز کرونو گرین را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه کنید .

 

نصب قرنیز

 

توجه فرمایید که بعد از اندازه گیری دیوار ها مسلما امکان نصب دو شاخه در کنار هم وجود ندارد در این زمان نیاز به برش دادن شاخه ها می باشد . که برای برش به ابزار فارسی بر نیاز داریم این دستگاه را بر روی 45 درجه تنظیم می کنیم و دو قسمتی که قرار است به هم وصل شوند را به صورت آیینه با زاویه گفته شده برش می دهیم و بعد دو سر آن ها را چسب فوری یا 123 می زنیم و بعد از چسبیدن دو تیکه شاخه به یکدیگر آن ها را در محل مورد نظر در کنار دیوار قرار می دهیم اگر پشت کار قرنیز سنگی باشد از چسب آکواریوم و 123 برای نصب استفاده می کنیم ولی در غیر این صورت این کار را بوسیله دستگاه تیپو انجام می دهیم .

اهمیت این محصولات در دکوراسیون داخلی

نصب قرنیز از دیرباز در تمامی خانه ها الزامی بوده است زیرا کار جدا کننده دیوار از کف را انجام می دهند و بر زیبایی خانه ها می افزاید . اما در هنگام استفاده از پارکت لمینت در دکوراسیون داخلی منازل استفاده از این محصولات الزام پیدا می کند . برای اینکه بدلیل انبساط و انقباض ما بین دیوار و لمینت 16 میل فاصله می گذارند که این فاصله را به وسیله این محصولات پر می کنند که علاوه بر الزام استفاده از آن ها به زیبایی منازل شما هم می افزایند . البته در منازلی که از قرنیز های سنگی استفاده شده این فضا را با اسکوتی و قرنیز ها به ضخامت 8 میل هم می توان پر کرد . 

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا