مقالات

Featured

لمینت پارکت ارزان قیمت همراه با روش تولید برند های بازار

قبل ار هر چیز باید بدانید که پارکت لمینت ارزان دو محصول متفاوت می باشند هر چند در اصطلاح به هر دو پارکت گفته می شود . پس ما در اینجا سعی خواهیم کرد تا شما را با دلایل ارزانتر شدن این محصولات آشنا کنیم و مسائل تاثیر گذار در ارزانتر شدن این دو محصول را برای شما بیان کنیم . چون همانطور که می دانید هیچ ارزانی بدون دلیل نمی باشد در ادامه با این دلایل بیشتر آشنا شوید . همچنین در مورد قیمت برند های موجود در بازار کشورمان هم توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد . همانطور که می دانید این محصولات دارای تنوع قیمتی بسیار بالایی می باشند که ما در این بخش فقط در مورد محصولاتی که قیمتی پایین تر از سایر برند ها دارند صحبت خواهیم کرد .

دلایل تفاوت قیمت پارکت لمینت های ارزان بازار

لمینت پارکت ارزان در بازار کشورمان از تنوع برند بالایی برخوردار می باشد . مهم ترین دلایل تفاوت قیمت این محصولات متریال مصرفی و هزینه های تولید آن ها می باشد البته گاهی سود تولید کنندگان هم دلیل تفاوت قیمت می باشد به فرض مثال بسیاری از برند های موجود در بازار با متریالی یکسان و حتی شاید در یک کارخانه تولید می شوند ولی از آنجایی که قیمت مصرف کننده را خود صاحبان برند تعیین می کنند باعث می شود برند های متنوع و غیر هم نام که با متریال های یکسان تولید می شوند اختلاف قیمت زیادی با هم داشته باشند . فروشگاه تیدا دکور علاوه بر کیفیت برند قیمت آن را هم برای فروش ملاک قرار می دهد پس برند هایی که با سود نا متعارف در بازار عرضه می شوند در سبد کالایی ما جایی ندارد .

دلیل دیگر تفاوت قیمت پارکت لمینت های ارزان درجه بندی این محصولات می باشد . شاید شما هم اسم محصولات پروژه ای را شنیده باشید چون برخی از همکاران ما کارهای درجه دو را به نام پروژه ای هم به فروش می رسانند این محصولات در کارتن های بدون برند بسته بندی می شوند و اختلاف قیمت زیادی با ارزان ترین برند بازار دارند . تایل ها گاها در خط تولید با ایراد های بسیار جزیی تولید می شوند که این تایل ها در کارتن های سفید یا قهوه ای ساده بسته بندی می شوند . خرید یک یا دو کارتن اضافه باعث می شود تا شما بدون کسری تایل کار خود را نصب کنید کارهای درجه 3 هم در بازار موجود می باشد که ما به هیچ عنوان آن ها را پیشنهاد نمی کنیم چون با مشکلات بسیار زیادی رو به رو هستند و اصلا قابل نصب نیستند .

برند پارکت لمینت ارزان در بازار

روش تولید برند های لمینت پارکت ارزان

در بحث پارکت ارزان باید به این مساله اشاره کنیم که چون این محصول از چوب طبیعی تولید می شود نسبت به لمینت از قیمت بالاتری برخوردار است و کیفیت این محصولات هم بستگی به چوب مصرف شده در تولید این محصولات دارد مثلا : چوب درخت گردو ، درخت افرا ، بلوط و راش و ... . و در مرحله بعد به نوع دستگاه برش که الوارها رو برش می زند و در واقع همان خط تولید بستگی دارد و بعد از آن در پارکت های امروزی به نوع کیک آن ها هم بستگی دارد . حال می توان گفت این محصولات با هر متریالی که تولید شوند از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود و در زمان کارکرد و طول عمر آن ها تاثیر چندانی نخواهد داشت هر چند برخی از این محصولات بدلیل چوب مصرفی در تولید آن ها از بقیه ارزان تر است ولی در کیفیت تفاوت زیادی با بقیه محصولات ندارد . برای مشاهده قیمت و خرید این محصولات به فروشگاه پارکت لمینت تیدا دکور مراجعه فرمایید . در انتها یادآور می شویم این محصولات با برند های ایرانی و خارجی در بازار کشورمان موجود می باشند که شما با توجه به بودجه خود می توانید آن ها را خرید کیند .

در بخش لمینت باید به این مساله اشاره کنیم که اولین و مهمترین مساله در ارزان بودن این محصول مغز ( HDF یا MDF ) می باشد . که معمولا در تولید به دلیل آن که بتوانند کالایی ارزان قیمت تر تولید کنند از مغز MDF استفاده می کنند که محصول تولید شده با MDF به دلیل دانسیته پایین آن از کیفیت پایینی برخوردار می باشد و طول عمر بسیار کمی دارد پس حتما در هنگام خرید به این مساله دقت کنید . اما در داخل بازار کشورمان امروزه شاهد برند های متنوعی می باشیم که دارای قیمت های متفاوتی هستند که دلیل اصلی آن باز به مغز HDF آن ها بستگی دارد مثلا برخی از برند ها  با HDF وارداتی کالای خود را تولید می کنند و برخی هم با HDF های ایرانی که تفاوت قیمت HDF نقش مهمی در ارزان بودن و یا گران بودن محصول دارد . پس همانطور که گفتیم کیفیت پارکت را با باید جداگانه بررسی کنیم چون متریال مصرفی در تولید این محصولات کاملا متفاوت می باشد .

مسائل تاثیر گذار بر کیفیت پارکت لمینت ارزان قیمت

خط تولید و به روز بودن آن در کیفیت پارکت لمینت های تولیدی بسیار تاثیر گذار می باشد معمولا برخی از برند های ارزان موجود در بازار کشورمان با متریالی درجه یک ولی با خط تولید قدیمی تولید می شوند و این موضوع باعث می شود کیفیت نهایی آن ها بسیار پایین باشد . خوشبختانه امروز کارخانجات ایرانی از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کنند به همین دلیل محصولات ارزان قیمت موجود در بازار هم از کیفیت خوبی برخوردار هستند . پیشنهاد می کنیم بعد از مراجعه به فروشگاه تیدا دکور با کمی حوصله توضیحات مربوط به هر برند را مطالعه فرمایید تا کالایی متناسب با نیاز خود خرید کنید چون برند های موجود در فروشگاه ما با کیفیت های متفاوتی تولید می شوند .

مساله دوم کاغذ دکور می باشد که برخی از برند های پارکت ارزان موجود در بازار ، با متریال ایرانی تولید می شوند و برخی هم با برندهای وارداتی و در نهایت آخرین مساله مهم لایه اورلی می باشد که معمولا تولید کنندگان برای اینکه برند ارزان قیمت تولید کنند از نصب این لایه صرف نظر می کنند ولی شما باید بدانید مهمترین مساله در مقاومت لمینت در مقابل خط و خش همین لایه اورلی می باشد . به عنوان مثال از میان محصولات ارزان با کیفیت می توان به پارکت لمینت آرتا و پارکت لمینت زد فور و ... اشاره کرد . در پایان باید یادآور شویم کلیک ها هم در بحث کیفیت بسیار مهم می باشند معمولا کالا هایی که با قیمتی پایین تولید می شوند با کلیک های از رده خارج دنیا تولید می شوند که این موضوع باعث می شود کالایی تولیدی از قفل های ضعیفی برخوردار باشد .

انتخاب برند پارکت لمینت های ارزان موجود در بازار

در این بخش پارکت لمینت ارزان را جداگانه مورد بررسی قرار دادیم تا بتوانبم تا حدودی جواب سوالات شما را در این رابطه داده باشیم . که پیشنهاد می کنیم ایتدا مقاله آشنایی با پارکت لمینت را مطالعه کنید تا بهتر بتوانید مسائل گفته شده در این صفحه را درک کنید . همانطور که می دانید به دلیل افزایش قیمت برخی برند ها در داخل بازار کشورمان ، خواهان جنس ارزان در میان اجناس مختلف بیشتر شده است و بیشترین مشتریان مصرف کننده سعی در خرید جنس ارزان را دارند بخصوص در صنف دکوراسیون داخلی ، فروش محصولاتی که از قیمت ارزانتری برخوردار هستند طرفداران بیشتری دارند که ما در اینجا مسائل تاثیر گذار در پایین بودن قیمت را مطرح خواهیم کرد تا شما مشتریان عزیز علاوه بر ارزان خریدن بتوانید جنس با کیفیت هم خرید کنید .

فروشگاه پارکت لمینت تیدا دکور با بیش از 50 برند موجود در بازار ، بزرگ ترین فروشگاه آنلاین می باشد . قیمت های متنوع ما انتخاب را برای هر بودجه ای فراهم کرده است . همانطور که قبلا هم پیشنهاد کردیم شما با مطالعه مشخصات برند های موجود در فروشگاه ما به راحتی می توانید کد رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید ما شک نداریم انتخاب شما بهترین انتخاب خواهد بود شایان ذکر است تمامی برند هایی که ما به فروش می رسانیم از نظر کیفیت مورد تایید ما می باشند و اکثریت محصولات ما با گارانتی های 5 ساله و 10 ساله به فروش می رسند تا خیال شما از نظر کیفیت کالایی که خریداری می کنید راحت باشد و نگران کیفیت کالایی که خریداری می کنید نباشد .

پر فروش ترین برند ارزان پارکت لمینت در بازار

به جرات می توان گفت پر فروش ترین برند پارکت لمینت ارزان در بازار کشورمان آرتا می باشد چون این محصول قدیمی ترین برند موجود در بازار می باشد . البته با توجه به فروش ما برند های دیگری مانند ازمیر ، ترک فلور ، استار فلور و .... هم جز پر فروش ترین ها قرار می گیرند . در کل انتخاب پر فروش ترین برند بازار کار بسیار دشواری می باشد چون ما پایگاه داده ای از فروش تمامی برندهای بازار نداریم پس نمی توانیم قاطع اعلام کنیم کدام برند پر فروش تر از سایر برندها می باشد . در کل ما پیشنهاد می کنیم اولین اصل در خرید را کیفیت برند انتخابی قرار دهید به نظر نمی رسد پر فروش ترین آن ها تاثیر مهمی بر انتخاب مشتریان داشته باشد .

معمولا پارکت لمینت های ارزان قیمت در بازار جزو پر فروش ترین ها می باشند . البته این موضوع در تمامی صنف ها صدق می کند و معمولا مشتریان در هنگام خرید سعی می کنند ارزانترین کالا را خریداری کنند ولی باید توجه داشته باشید به دلیل کاربرد این محصولات و مصارف استفاده آن ها صرفا ارزان بودن برند انتخابی گزینه مناسبی برای انتخاب نمی باشد چون شرط اصلی در خرید همانطور که قبلا هم گفتیم کیفیت است چون شما هزینه زیادی را برای خرید این محصولات باید پرداخت کنید پس اگر کالایی بی کیفیت انتخاب کنید مسلما باعث می شود در ادامه با مشکلات بزرگی مواجه شوید چون این محصولات در کف خانه مدام مورد استفاده هستند و خرابی در آن ها کل نظم منازل شما را بر هم خواهد زد .

چگونه ارزان قیمت ترین برند پارکت لمینت را خرید کنیم ؟

با مراجعه به فروشگاه پارکت لمینت تیدا دکور می توانید قیمت های برند های موجود را با هم مقایسه کنید و به راحتی ارزان ترین کالا را انتخاب کنید و اگر با محصولی برخورد کردین که امکان خرید نداشت نگران نباشید و به کارشناسان فروش ما پیام دهید و متراژ خود را اعلام کنید اگر کد انتخابی شما با متراژ مورد نظر شما موجود بود بخش فنی ما امکان خرید را برای شما به میزان متراژ اعلامی شما فراهم خواهند کرد . ما تنوع بالایی از برند های موجود در بازار را در فروشگاه تیدا دکور داریم همین موضوع انتخاب شما را آسان خواهد کرد توجه داشته باشید که فروش ما فقط به صورت آنلاین می باشد و شما بدون مراجعه حضوری در کوتاه ترین زمان می توانید کالای خود را انتخاب و بعد از آن نزد ما ثبت سفارش کنید .

ما پیشنهاد می کنیم قبل از ثبت سفارش خود به بخش فیلم های آموزشی ما مراجعه کنید تا با مراحل خرید و نحوه ثبت سفارش در سایت ما آشنا شوید هر چند ما سعی کرده ایم تا راحت ترین روش خرید را برای شما پیاده سازی کنیم . اگر در حین خرید با مشکلات فنی برخورد کردین که امکان ثبت سفارش نداشتین می توانید از بخش ارسال تیکت به کارشناسان بخش فنی ما پیام دهید تا مشکل بوجود آمده را بررسی کنند و امکان خرید را برای شما فراهم کنند و اگر مشکل از سمت شما بود شما را راهنمایی می کنند تا مشکل را بر طرف کنید . برای رفع مشکلات مالی هم بعد از خرید باید به بخش مالی ما تیکت ارسال کنید برنامه های شبکه های اجتماعی فقط برای راهنمایی و مشاوره می باشند . توجه داشته باشید شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید برند ارزان پارکت لمینت خود را در فروشگاه ما انتخاب کنید و با پایین ترین قیمت بازار ، خرید کنید پس فرصت را از دست ندهید و همین الان از فروشگاه ما بازدید کنید .

مزایای ثبت سفارش آنلاین این محصولات

مهم ترین مزیت خرید پارکت لمینت از فروشگاه تیدا دکور صرفه جویی در وقت و زمان شما می باشد چون شما دز هر ساعت از شبانه روز می توانید با حوصله به فروشگاه ما مراجعه کنید و با بررسی مشخصات غنی و قیمت هر برند ، انتخاب خود را انجام دهید و در کوتاه ترین زمان خرید خود را ثبت کنید . توجه داشته باشید در فروشگاه ما تمامی برند های موجود در بازار تا حدود زیادی قرار دارند و شما بدون مراجعه به سطح شهر و دیدن ترافیک و شلوغی در محیط آرام منازل خود می توانید خرید خود را انجام دهید .  نکته مهم بعدی در خرید آنلاین تضمین اصل بودن کالای شما می باشد چون گاها در فروشگاه های سطح شهر شما برندی را خریداری می کنید ولی هیچ تضمینی بر اصل بودن آن ، فروشگاه به شما ارائه نمی دهد .

در خرید آنلاین پارکت لمینت شما می توانید از تخفیف های ما استفاده کنید تا خریدی ارزان را تجربه کنید . این تخفیف ها عبارتند از : تخفیف اولین خرید ، تیدا بن ، کارت هدیه ویژه همکاران ، تخفیف های منسبتی و ... . شاید ارزشمند ترین تخفیف ما تیدا بن باشد . به این صورت که شما به ازای هر 10 میلیون تومان خرید می توانید مبلغ 500 هزار تومان برای خرید بعدی از ما تخفیف بگیرید توجه داشته باشید سقف این تخفیف 2 میلیون تومان می باشد این مبلغ تخفیف بطور اتوماتیک در فاکتور بعدی شما محاسبه می شود و نیاز به کار خاصی نخواهید داشت . برای اطلاع از سایر تخفیف ها می توانید به فروشگاه تیدا دکور مراجعه کنید تا از تخفیف های ما مطلع شوید . تمامی برند های بازار که در سبد فروشگاهی ما قرار دارند شامل این تخفیفات می شوند .

مهم نرین کاربرد برند های ارزان بازار

بیشترین کاربرد پارکت لمینت ارزان برای مصارف مسکونی می باشد چون شما نباید انتظار داشته باشید این محصولات از دوام و کیفیت بالایی برخوردار باشند . هر چند تمامی برند های موجود در سبد کالایی ما بر خلاف بازار دارای 5 سال تا 10 سال گارانتی می باشند ولی ما این محصولات را برای مکان های پر تردد پیشنهاد نمی کنیم هرچند یرند هایی در فروشگاه ما موجود می باشد که شما می توانید برای مکان های پز تزدد هم نصب کنید . باز هم پیشنهاد می کنیم که برای انتخاب دقیق و درست حتما مشخصات کالای انتخابی خود را مطالعه کنید تا متناسب به نیاز خود کالا را انتخاب کنید . چون در برخی از مواقع برندی که از نظر قیمت بسیار پایین می باشد و شما شاید احساس کنید کیفیت بسیار کمی دارد بر خلاف تصور شما ، برای مصرف شما بسیار مناسب باشد .

شما با کمی مراقبت و استفاده از فوم های با استاندارد بالا می توانید پارکت لمینت های ارزان را در مناظق شمالی و جنوبی کشور هم نصب کنید و دلیل نیاز به مراقبت داشتن ، لایه اورلی این برند ها می باشد . هر چند در بازار کم تر کسی اعلام می کند کالایی که می فروشد بدون لایه اورلی است چون برای توجیح گفته های خود عموما اعلام می کنند که اگر اورلی نداشت که 5 یال گارانتی نمی دادیم . ما صادقانه به اطلاع شما می رسانیم معمولا زمانی که کاغذ دکور این محصولات در تولید آعشته می شوند اصولا 5 سال را برای مصارف مسکونی کار می کنند و اگر شما مراقبت بیشتری کنید و از واکس مخصوص این محصولات استفاده کنید شاید 10 سال هم کار کنند در حالی که محصولاتی که لایه اورلی دارند با گارانتی های 15 تا 30 ساله به فروش می رسند پس فقط کافی می باشد قبل از خرید هر محصولی کمی در مورد آن تحقیق کنید و علاوه بر اولویت ارزان قیمت بودن کالا اولویت فروشگاه معتبر راهم به اولویت های خرید خود اضافه کنید .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت دوم مرجع به زبان فارسی

دیدگاه‌ها

2
Guest
چهارشنبه, 03 مرداد 1403 17:47
ترک فلور عالی بود ممنون از تیدا دکور🌹
7
Guest
پنج شنبه, 21 تیر 1403 15:56
ما از خرید که کرویم راضی هستیم خدا هم از شما راًضی باسه رضا دوست از تهران
10
Guest
یکشنبه, 10 تیر 1403 14:57
خرید حضوری داشتم ازشون عالی
11
Guest
شنبه, 19 خرداد 1403 19:43
همکار هستم از شهر شیرازی لطفا روبیکا رو چک کنید خرید دارم
2
Guest
پنج شنبه, 17 خرداد 1403 16:58
سلام بعد از پیدا کردن سایت شما تونستم برند ترک فلور رو از همه جا ارزان تر خرید کنم . ممنون از شما کاظمی از تهران

تماس با ما

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد
قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس ، با ما در ارتباط باشید .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا