مقالات

لمینت ارزان و پارکت ارزان & آشنایی با نحوه تولید این محصولات

قبل ار هر چیز باید بدانید که پارکت لمینت ارزان دو محصول متفاوت می باشند هر چند در اصطلاح به لمینت ، پارکت هم گفته می شود . پس ما در اینجا سعی خواهیم کرد تا شما را با دلایل ارزان بودن این محصولات آشنا کنیم و مسائل تاثیر گذار در ارزان شدن این دو محصول را برای شما بیان کنیم . چون همانطور که می دانید هیچ ارزانی بدون دلیل نمی باشد در ادامه با این دلایل بیشتر آشنا شوید .

 

پارکت لمینت ارزان

 

نحوه تولید پارکت ارزان و کیفیت آن

در بحث پارکت ارزان باید به این مساله اشاره کنیم که چون این محصول از چوب طبیعی تولید می شود نسبت به سایر محصولات از قیمت بالاتری برخوردار است و کیفیت این محصولات هم بستگی به چوب مصرف شده در تولید این محصولات دارد مثلا : چوب درخت گردو ، درخت افرا ، بلوط و راش و ... . و در مرحله بعد به نوع دستگاه برش که الوارها رو برش می زند و در واقع همان خط تولید بستگی دارد و بعد از آن در پارکت های امروزی به نوع کیک آن ها هم بستگی دارد . حال می توان گفت این محصولات با هر متریالی که تولید شوند از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود و در زمان کارکرد و طول عمر آن ها تاثیر چندانی نخواهد داشت هر چند برخی از این محصولات بدلیل چوب مصرفی در تولید آن ها از بقیه ارزان تر است ولی در کیفیت تفاوت زیادی با بقیه محصولات ندارد .

نحوه تولید لمینت ارزان و کیفیت آن

در بخش لمینت ارزان باید به این مساله اشاره کنیم که اولین و مهمترین مساله در ارزان بودن این محصول مغز ( HDF یا MDF ) می باشد . که معمولا در تولید به دلیل آن که بتوانند کالایی ارزان تر تولید کنند از مغز MDF استفاده می کنند که محصول تولید شده با MDF به دلیل دانسیته پایین آن از کیفیت پایینی برخوردار می باشد و طول عمر بسیارکمی دارد پس حتما در هنگام خرید به این مساله دقت کنید . اما در داخل کشورمان ما امروزه شاهد برند های متنوعی می باشیم که دارای قیمت های متفاوتی هستند که دلیل اصلی آن باز به مغز HDF آن ها بستگی دارد مثلا برخی از برند ها  با HDF وارداتی کالای خود را تولید می کنند و برخی هم با HDF های ایرانی که تفاوت قیمت HDF نقش مهمی در ارزان بودن و یا گران بودن محصول دارد .

مساله دوم کاغذ دکور می باشد که برخی با برند های پارکت ارزان ایرانی تولید می کنند و برخی هم با برندهای وارداتی و در نهایت آخرین مساله مهم لایه اورلی می باشد که معمولا تولید کنندگان برای اینکه کالای ارزانی تولید کنند از نصب این لایه صرف نظر می کنند ولی شما باید بدانید مهمترین مساله در مقاومت لمینت در مقابل خط و خش همین لایه اورلی می باشد . به عنوان مثال از میان محصولات ارزان با کیفیت می توان به پارکت لمینت آرتا و پارکت لمینت زد فور و ... اشاره کرد .

نکات مهم در مورد پارکت لمینت ارزان

در این بخش پارکت لمینت ارزان را جداگانه مورد بررسی قرار دادیم تا بتوانبم تا حدودی جواب سوالات شما را در این رابطه داده باشیم . که پیشنهاد می کنیم ایتدا مقاله آشنایی با پارکت لمینت را مطالعه کنید تا بهتر بتوانید مسائل گفته شده در این صفحه را درک کنید . همانطور که می دانید به دلیل افزایش قیمت برخی کالا ها در داخل کشورمان خواهان جنس ارزان در میان اجناس مختلف بیشتر شده است و بیشترین مشتریان مصرف کننده سعی در خرید جنس ارزان را دارند بخصوص در صنف پارکت لمینت در زمینه فروش محصولاتی که از قیمت ارزان تری برخوردار هستند طرفداران بیشتری دارند که ما در اینجا مسائل تاثیر گذار در پایین بودن قیمت را مطرح خواهیم کرد تا شما مشتریان عزیز علاوه بر ارزان خریدن بتوانید جنس با کیفیت هم خرید کنید .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت دوم مرجع به زبان فارسی

 

دیدگاه‌ها

0
Guest
یکشنبه, 13 اسفند 1402 23:25
سلام ما خواستیم از شما لمینت ارزان بخریم ولی گرون ترین کار شما رو خریدیم . خوشحالم از جایی خرید کردم که درست راهنمایی کرد و فقط هدفش فروش نبود .از مشتریان استان کردستان شهر سنندج شما علوی هستم یرای اینکه بنده رو به یاد بیارید بازم ممنونم از شما که لمینت ترک کرونو رو معرفی کردین .
پاسخ دادن
1
Guest
دوشنبه, 07 اسفند 1402 17:19
ما از شما لمینت ترک فلور خرید کرده بودیم فقط خواستم پیام بدم و از شما تشکر کنم
پاسخ دادن
2
Guest
یکشنبه, 06 اسفند 1402 16:38
ممنونم نصابتون خیلی خوب بود حتما ازش تشکر کنید . محرابی از یاسوج
پاسخ دادن
3
Guest
شنبه, 05 اسفند 1402 11:33
دوستان ما لمینت ترک فلور و خالم لمینت مستر خرید خیلی عالی بودن ممنون از تیدا دکور و صداقتش
پاسخ دادن
4
Guest
دوشنبه, 23 بهمن 1402 23:31
سلام آقا ما از لمینت های پروژه ای تون خرید کردیم کارشناس فروشتون اونقدر ما رو می ترسوند کارتن سفید و درجه دو هست و گارانتی نداره ما ترسیده بودیم بخریم . ولی چون لمینت ارزون می خواستیم خرید کردیم . خیلی ایراد های ریزی داشتن که نصاب موقع نصب اونا رو برش داد . خیلی خوبه صادق هستید با مشتری ولی به کارشناستون بگین در این حدم ترسناک نیستن مشتری ها رو نترسونید بفروشید .
پاسخ دادن
5
Guest
سه شنبه, 19 دی 1402 00:32
سلام از معرفی برند ارزان ترک فلور از شما ممنونم
پاسخ دادن
7
Guest
چهارشنبه, 13 دی 1402 23:34
سلام لمینت دست دوم ارزون هم موجود هست ؟
پاسخ دادن
6
Guest
یکشنبه, 17 دی 1402 22:39
ما هم دست دو خریدیم . هر چند چون گارانتی نداره دو کارتن جمعا درست نصب نشد مجبور شدیم نو خریدیم دو کارتن رو ولی باز قیمت تمام شدش کمتر از کار نو شد
پاسخ دادن
5
Guest
شنبه, 16 دی 1402 07:16
بله ما هم دست دوم خریدیم
پاسخ دادن
5
Guest
سه شنبه, 05 دی 1402 10:08
همه می گفتن لمینت ارزان به درد نمی خوره ولی ما پارکت ارزان از تیدا دکور خریدیم خیلیم خوب بود . قول تبلیغات رو نخورید
پاسخ دادن
5
Guest
دوشنبه, 11 دی 1402 20:37
دقیقا ما هم مثل شما برند ارزون استار فلور رو خرید کردیم خیلی عالی بود با اینکه در شهر لنگرود رطوبت بالا هست الان 5 سال هست داره خوب کار می کنه
پاسخ دادن
6
Guest
چهارشنبه, 29 آذر 1402 00:32
بابت مقاله خوبتون ممنونم
پاسخ دادن
7
Guest
چهارشنبه, 29 آذر 1402 00:30
سلام
بابت معرفی لمینت ارزان ازمیر از شما ممنونم . خیلی خونه ما قشنگ شده . رمضانی از اهواز
پاسخ دادن

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا