مقالات

قرنیز هفت سانت | مزایا و معایب + کاربرد های قرنیز 7 سانت

قرنیز هفت 7 سانت با متریال های مختلف اعم از ام دی اف و پی وی سی تولید می شود . این ابعاد مربوط به ارتفاع این محصولات می باشد چون طول آن ها همیشه در سایز مشخص تولید می شود . این ابعاد سبب شده است تا تمام مشتریان با هر سلیقه ای بتوانند ابزار مورد نیاز خود را تهیه کنند شایان ذکر است که ابعاد این محصولات ربطی به طرح و رنگ آن ها ندارد و شما را در انتخاب رنگ با مشکل مواجه نمی کند . محصولات ام دی اف در این ابعاد از محصولات پی وی سی پر فروش تر هستند از این رو برخی ار کارخانه های PVC این ابعاد را فقط به صورت سفارشی و برای پروژه ها تولید می کنند . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله کاربرد قرنیز را مطالعه فرمایید .

مزایای قرنیز هفت سانت

بهتر است در مورد مزیت های قرنیز هفت سانت پی وی سی و ام دی اف جداگانه صحبت کنیم . در مورد محصولات ام دی اف می توان به قیمت ارزان این محصولات نسبت به سایر ابعاد اشاره کرد و اینکه این محصولات از ارتفاع کمی بر خوردار هستند و مشتریانی که ارتفاع این محصولات برایشان مشکل می شود و یا به دیزاین خانه اشان نمی خورد می توانند از این ابعاد خرید کنند . در مورد محصولات پی وی سی هم مواردی که بیان کردیم صادق می باشد با این تفاوت که ابزار محصولات PVC با سایر ابعاد متفاوت می باشد و همین مساله باعث می شود تا انتخاب آن ها را نسبت به سایر ابعاد آسان تر کند .

 

قرنیز هفت سانت

'معایب قرنیز های 7 سانت

یکی از مهمترین معایب قرنیز هفت 7 سانت که شامل هر دو محصول پی وی سی و ام دی اف می باشد نصب در مکان هایی می باشد که قبلا قرنیز سنگی در آن جا نصب شده است . چون محصولات سنگی دارای ارتفاع 9 تا 11 سانت می باشند و زمانی که ما از این محصولات استفاده می کنیم نمام کار سنگی را نمی پوشاند و قسمتی از سنگ پشت کار مشاهده می شود که نمای زیبایی ندارد ولی این مساله در انجام پروژه های باز سازی چند واحدی مهم نمی باشد و تنها مساله مهم برای پیمانکار ارزان تمام شدن کار است و متاسفانه به زیبایی نهایی کار اهمیتی نمی دهند .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا