شارژ کیف پول

شارژ کیف پول فرصتی برای خرید ارزان

شارژ کیف پول چیست و چه مزایایی دارد ؟

این سوالی هست که بسیاری از مراجعه کنندگان ما از ما داشتند به همین دلیل توضیح مختصری در ایت رابطه به شما ارائه می دهیم .

مهمترین مزیت شارژ کیف پول خرید ارزان تر شما می باشد یعنی به ازای هر 5 میلیون تومان شارژ کیف پول خود مبلغ 100 هزار تومان تخفیف می گیرید و ارزان تر خرید می کنید . برای آشنایی بیشتر با این خدمت به ادامه مطلب مراجعه کنید .

شارژ کیف پول
بخش مدیریت مالی

مدیریت مالی فاکتور و پرداخت ها

در بخش مدیریت مالی می توانید تمامی فاکتور ها و صورت حساب های خود همراه با واریزی های خود را مشاهده کنید .

این بخش برای مدیریت مالی حساب همکاران و بازاریاب های ما بسیار کاربردی می باشد و به درخواست آنان و قدردانی از زحماتشان راه اندازی گردید .

ورود به بخش مالی
پیگیری فاکتور و سفارشات

پیگیری فاکتور و خرید شما

در خرید آنلاین یکی از دغدغه های همه ما پیگیری فاکتور و نحوه ارسال و جزییات سفارش بعد از تسویه فاکتور می باشد .

شما در این بخش می توانید با وارد کردن شماره فاکتور خرید خود را پیگیری کنید و در ادامه در هلحظه جزییاتسفارش خود را تا لحظه تحویل کالا پیگیری کنید .

پیگیری فاکتور
بخش ارسال تیکت و پشتیبانی

بخش ارسال تیکت و پشتیبانی سفارشات

تکتینگ چیست و ارسال تیکت و پشتیبانی با آن چگونه است ؟

ارسال تیکت خدمتی جدید در دنیای دیجیتال است که احتمالا در پیگیری کارهای آنلاین دولتی و غیره ... خود با این خدمت آشنا هستید .

بخش ارسال تیکت این امکان را برای شما فراهم می کند تمامی مشکلات موجود در نحوه سفارش با کارکنان ما را و یا مشکلات احتمالی در ارسال بار و دریافت فاکتور ها و مستندات خود و همچنین ارسال مستندات واریزی خود اقدام کنید . نکته مهم تیکت مکتوب شدن امن تمام مراحل خرید شما از ما می باشد .در این بخش می توانید انتقادات و شکایت از کارکنان ما را اعلام کنید .

ارسال تیکت
مدیریت حساب کاربری

مدیریت حساب کاربری

پنل کاربری یکی از مهمترین نیاز های هر کاربری در فروشگاه آنلاین می باشد . شما در این بخش می توانید اطلاعات هویتی خود را ویرایش کنید و خرید و سفارشات خود را مدیریت کنید .

در این بخش همچنین همکاران و بازاریاب های ما می توانند امتیاز های دریافتی خود را مشاهده کنند و به ازای امتیاز های دریافتی خود کوپن تخفیف از ما دریافت کنن .

مدیریت پنل کاربری

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا