مقالات

دیوارپوش سفید | کاربرد های دیوارکوب سفید PVC & MDF + خرید

دیوارپوش ( دیوارکوب ) سفید یکی از پر کاربرد ترین محصولات و پر فروش ترین آن ها می باشد این محصول با متریال سفید در دو مدل خام ( مات ) و براق تولید می شود که کاملا ساده هستند بدون هیچ رگه ای ولی محصولات تولیدی بوسیله ام دی اف دارای طرح های چوبی می باشد . این محصولات معمولا مناسب برای فضا هایی با متراژ کوچک می باشند برای اینکه محیط شما را بزرگتر نشان می دهد و به دلیل ارزان بودن نسبت به سایر رنگ ها از فروش بیشتری هم بر خوردار هستند توجه داشته باشید محصولات PVC با روکش های خام از ما بقی محصولات ارزان تر هستند . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با دیوارپوش دیوارکوب را مطالعه فرمایید .

کاربرد های دیوارپوش سفید

یکی از مهمترین کاربرد های دیوارپوش سفید در مراکز اداری می باشد چون نظافت آن ها بسیار آسان تر می باشد و با شمایل اداری هماهنگی زیادی دارند . از آن جایی که رنگ های روشن و فانتزی در روحیه مثبت بسیار تاثیر گذار می باشد از این رو می توان در مهد کودک ها و مدارس هم از این محصولات استفاده کرد . این محصولات در متریال PVC در دو مدل ضد ضربه و معمولی تولید می شوند که شما با توجه به نیاز خود می توانید نوع آن را مشخص کنید . البه محصولات MDF کاملا ضد ضربه می باشند و به راحتی در هر مکانی می توان استفاده کرد و معمولا در مراکز نظامی از این محصولات استفاده می کنند .

 

دیوارپوش ( دیوارکوب ) سفید

خرید آنلاین دیوارکوب سفید

برای خرید آنلاین و غیر حضوری دیوارکوب سفید شما می توانید از طریق خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید و یا اینکه از طریق برنامه واتس آپ با ما در ارتباط باشید . البته شایان ذکر است مشتریانی که آنلاین خرید خود را انجام می دهند و از طریق سایت تیدا دکور به ما دسترسی پیدا می کنند می توانند از درصد تخفیف مجموعه ما بهره مند شوند . نکته مهم در مورد خرید این محصولات تسویه آن ها می باشد که به صورت نقدی می باشد و بدون تسویه فاکتور بار برای شما ارسال نمی شود خواهشنمندیم برای تسریع در انجام کار ها در این زمینه اصرار نفرمایید .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا