مقالات

قرنیز پی وی سی همراه با آشنایی با مشخصات و قیمت خرید و فروش

 قرنیز پی وی سی PVC از نوعی پلیمر های نفتی و ترکیب آن ها با کربن تولید می شوند . این محصولات در طرح و رنگ چوب و طرح های ساده موجود می باشند و به دلیل براق بودن زیبایی فوق العاده به منازل شما می بخشند . خوشبختانه این محصولات از دیرباز در داخل کشورمان تولید می شوند و ما توانسته ایم محصولات با کیفیت خود را به کشور های همسایه مثل عراق ، افغانستان ، ارمنستان و ... صادر کنیم . از برند های پر فروش موجود در بازار کشورمان می توانیم به قرنیز PVC پارس فریم و سمین پلاست و آرین و ... اشاره کنیم . در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با مزایا و معایب این محصولات بیشتر آشنا شوید .

مزایای قرنیز پی وی سی

قرنیز پی وی سی PVC دارای مزایای زیادی می باشد که ما در اینجا به مهمترین آن ها اشاره خواهیم کرد . اولین و مهمترین مزیت این محصولات قیمت ارزان آن ها در بازار می باشد که ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با قرنیز ارزان را برای درک بهتر این موضوع مطالعه کنید . قرنیز PVC در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی دارند و مناسب نصب در مناطق شمالی و جنوبی کشور می باشند و در محیط های سر باز هم قابلیت نصب دارند و همچنین ضد حشره و آنتی باکتریال می باشند . این محصولات عموما در ضخامت های 4.7 و 5.6 و 6.7 و 7 و 7.8 و 8 میل و در طول های 3 متری تولید می شوند . 

 

مزایای قرنیز پی وی سی PVC

 

یکی دیگر از مزیت های قرنیز پی وی سی PVC روش تولید آن ها می باشد زیرا در دو مدل تو پر و تو خالی تولید می شوند . و مشتریان عزیز با توجه به مصرف و نیاز خود می توانند یکی از این محصولات را انتخاب کنند . عموما مدل های تو خالی مناسب منازل مسکونی می باشند چون کمتر در مجاورت ضربه و اجسام نوک تیز قرار می گیرند و مدل های تو پر مناسب مراکز تجاری و اداری و صنعتی می باشند زیرا این محصولات در مقابل پوسیدگی مقاومت بالایی دارند و نصب آن ها بسیار راحت تر از قرنیز ام دی اف می باشد . که ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با نصب قرنیز را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

معایب قرنیز PVC

قرنیز پی وی سی PVC نیز همانند سایر محصولات و کالاها دارای معایبی می باشد که ما در این قسمت به مهمترین آن ها اشاره می کنیم . اولین مشکلی که در PVC مشاهده می کنیم حالت شکنندگی آن ها می باشد که دلیل این موضوع استفاده بیشتر از کربن در تولید می باشد و یا اینکه از مواد بازیافتی در تولید آن ها استفاده می شود . که این مساله باعث می شود تا در موقع نصب قرنیز ها بشکنند و مساله دیگر اینکه قرنیز PVC در مقابل نور خورشید و گرما از مقاومت پایینی برخوردار هستند و در مدت کوتاهی تغییر رنگ می دهند و یا بر اثر گرما تاب بر می دارند ظاهر فیزیکی خود را از دست می دهند .

خرید قرنیز پی وی سی سایت مرجع به زبان انگلیسی

دیدگاه‌ها

1
Guest
سه شنبه, 05 دی 1402 22:34
سلام می خواستم بپرسم شما ارسال قرنیز برای جزیره قشم هم دارید ؟
پاسخ دادن
0
Guest
شنبه, 09 دی 1402 20:20
واسه ما تا جزیره کیش ارسال کردن احتمالا دارن با هاشون تماس بگیرید راهنماییتون می کنن
پاسخ دادن
1
Guest
چهارشنبه, 29 آذر 1402 00:58
بابت مقاله خوبتون ممنونم
پاسخ دادن
0
Guest
شنبه, 09 دی 1402 20:21
خیلی مختصر بود و کلی بود ولی به نکات مهمی اشاره کرد در کل با شما موافقم
پاسخ دادن

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا