مقالات

صفحه کابینت سه سانتی | بهترین مدل + خرید صفحات کابینت 3 سانت

صفحه کابینت سه ( 3 ) سانتی با متریال های نئوپان ، ام دی اف ، پی وی سی ، کوارتز و کورین قابل تولید می باشد . این صفحات را می توان در آشپزخانه منازل ، قفسه های فروشگاهی ، میز های کار ، در رستوران ها و ... استفاده کرد . این محصولات به دو صورت مات ( HPL ) و براق ( هایگلاس ) تولید می شوند که شما با توجه به نیاز و مصرف خود می توانید یکی از این دو مدل را انتخاب کنید . شایان ذکر است که این صفحات در طرح و رنگ چوب و سنگ تولید می شوند تا شما با هر سلیقه ای بتوانید مدل خود را مطابق با دکوراسیون داخلی خودتان انتخاب کنید . شیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با صفحه کابینت را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

بهترین مدل صفحه کابینت سه سانتی

ابتدا برای انتخاب بهترین مدل صفحه کابینت سه سانتی باید متریال مختلف را از یکدیگر تفکیک کنیم . به فرض مثال صفحات 3 سانتی PVC بیشتر در مکان هایی کاربرد دارند که در مجاورت آب می باشند و محصولات MDF در مکان هایی که امکان ضربات شدید وجود دارد استفاده می شوند و معمولا از دوبل کردن دو ورق ام دی اف 16 میل تولید می شوند . صفحات کورین و کوارتز را کمتر در این ابعاد مشاهده می کنید هر چند امکان تولید آن ها با این ضخامت امکان پذیر می باشد ولی معمولا در ضخامت 5 سانت تولید می شوند و به دلیل کیفیت بالای آن ها در هر مکانی می توان از آن ها استفاده کرد .

 

صفحه کابینت سه سانتی

خرید آنلاین صفحات کابینت 3 سانت

همکاران عزیز در تهران و شهرستان ها ابتدا قبل از خرید صفحه کابینت 3 سانتی ، باید فرم عاملیت فروش ما را تکمیل کنند و بعد از آن کارشناسان ما با آن ها تماس می گیرند و نحوه و شرایط همکاری را به آن ها اعلام می کنند . مشتریان مصرف کننده خانگی می توانند از طریق واتس آپ به کارشناسان فروش ما پیام دهند و بعد از دریافت پیش فاکتور از قسمت پرداخت آنلاین سایت تیدا دکور مبلغ را نهایی را وارد کرده و بعد از دریافت فاکتور نهایی اقدام به پرداخت خود کنند . ت.جه داشته باشید تمامی سفارشات واریز آنلاین 24 ساعت بعد برای مشتریان ارسال می گردد . امیدواریم توانسته باشم در این مقاله شمارا با صفحه کابینت سه سانتی آشنا کنیم .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا