مقالات

قرنیز نه سانتی | بهترین طرح و مدل + خرید آنلاین قرنیز 9 سانت

قرنیز نه ( 9 ) سانتی یکی از پر فروش ترین ابزار ها در دکوراسیون داخلی می باشد چون این ابزار علاوه بر زیبایی و بهتر نشان دادن ابزار بر روی آن در بسیار از مواقع کاربردی می باشد . این محصولات با متریال های ام دی اف ، پی وی سی ، چوب و نئوپان تولید می شوند . بدلیل تنوع رنگ و طرح این محصولات شما با هر سلیقه ای به راحتی می توانید نوع جنس و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید شایان ذکر است که ما این ابزار ها را در مورد ارتفاع آن ها در این بخش مورد بررسی قرار داده ایم . پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با کاربرد قرنیز را مطالعه فرمایید .

بهترین مدل قرنیز 9 سانتی

قرنیز نه سانتی چوبی همیشه جزو بهترین مدل ابزار ها بوده است ولی به دلیل قیمت بالای آن امروزه از استقبال کمی بر خوردار می باشد و متریال های PVC ، MDF و نئوپان جایگزین خوبی برای آن ها بوده اند هرجند ابزار های آن ها تفاوت زیادی با کارهای چوبی دارند ولی در مقابل از مزایای بیشماری نسبت به چوب بر خوردارند و در طرح و رنگ های چوبی هم تولید می شوند . شایان ذکر است که شما با توجه به نیاز و کاربرد خود باید نوع متریال را انتخاب کنید مثلا در مکان هایی که در مجاورت آب قرار دارند شما حتما باید از محصولات پی وی سی کار خود را انتخاب کنید . برای درک مفاهیم این پاراگراف مقاله قرنیز چوبی را مطالعه فرمایید .

 

قرنیز 9 سانتی

خرید آنلاین قرنیز های 9 سانت

مشتریان خانگی برای خرید قرنیز نه سانتی ابتدا باید از طریق واتس آپ سفارش خود را ثبت کنند و بعد از دریافت پیش فاکتور مبلغ نهایی را به صورت آنلاین در سایت ما پرداخت نمایند شایان ذکر است که در هنگام پرداخت آنلاین شما می توانید فاکتور نهایی خود را مشاهده کنید و در صورت نیاز پرینت بگیرید . همکاران عزیز هم قبل از خرید قرنیز 9 سانتی باید ابتدا فرم عاملیت فروش ما را تکمیل و ارسال کنند و بعد از آن از طریق واتس آپ شرایط و نحوه همکاری را از مجموعه ما سوال کنند . برای آشنایی بیشتر با شرایط خرید این ابزار ها پیشنهاد می کنیم مقاله خرید قرنیز را مطالعه فرمایید .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا