مقالات

قرنیز چوبی همراه با مزایا و معایب و همچنین تفاوت قیمت آن ها

قرنیز چوبی یکی از قدیمی ترین وسایل خانه می باشد . این محصولات با پیشرفت تکنولوژی ظاهر لاکچری تر به خود گرفته اند و امروزه جزو گران قیمت ترین ابزار ها هستند . این  محصولات در ضخامت های 8 میل تولید می شوند ولی بعضی از ابزار ها حداقل به ضخامت 12 میل نیاز دازند . معمولا این محصولات را از چوب های گردو ، افرا ، راش ، روس و ... تولید می کنند . توجه داشته باشید چوبی که بوسیله آن قرنیز را تولید می کنند باید کاملا خشک باشد چون در غیر اینصورت رنگ به خوبی بر روی کار نمی خوابد و بعد از مدتی کار نمای زیبای خود را از دست می دهد . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با قیمت قرنیز را مطالعه فرمایید .

تفاوت قرنیز چوبی با قرنیز ام دی اف

قرنیز چوبی از جنس چوب طبیعی می باشد ولی محصولات ام دی اف از فراورده های چوبی تولید می شوند . محصولاتی که از چوب تولید می شوند محدودیت ابزار ندارند و هر طرحی را بوسیله دستگاه سی ان سی می توان بر روی آن ها زد ولی محصولات ام دی اف در ابزار های محدود موجود می باشند و مزیت محصولات ام دی اف قیمت ارزان تر آن ها نسبت به چوب می باشد . محصولات چوبی را می توان در سایز های مختلف تولید کرد در طول و عرض و ضخامت دلخواه ولی محصولات ام دی اف در عزض های 7 و 9 و 15 سانت و در ضخامت های 8 و 16 میل و طول 3.66 و 2.80 متر موجود می باشند .

 

قرنیز چوبی

مزایا و معایب قرنیز چوبی

از مزایای قرنیز چوبی می توان به طول عمر بالای آن ها اشاره کرد و همچنین این محصولات به دلیل نمای زیبایی که دارند مناسب برای منازل لاکچری و سبک کلاسیک می باشند . نصب آن ها بسیار آسان می باشد و بوسیله منگنه به راحتی و سریع نصب می شوند ولی اگر دیوار شما سیمان است و یا قرنیز سنگی دارید این محصولات را با چسب چوب و آکواریوم و 123 نصب می کنند . از معایب این محصولات می توان به تنوع رنگ پایین آن ها اشاره کرد چون فقط در رنگ های چوب طبیعی موجود می باشند و در مقابل خوردگی حشرات مثل موریانه و سوسک هم از مقاومت پایینی برخوردار هستند و در نهایت اینکه به دلیل قیمت بالا از فروش پایینی برخوردار هستند .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا