مقالات

درب داخلی همراه با مدل و قیمت خرید و فروش درب اتاقی ساختمان

درب داخلی ساختمان شامل درب های اتاق و سرویس خواب می شوند که شامل درب های اچ دی اف و ملامینه و ام دی اف 5 میل با روکش های پی وی سی و طرح های سی ان سی و ای بی اس هستند . درب های ABS بیشتر برای سرویس و حمام مورد استفاده قرار می گیرند برای اینکه مقاومت بالاتری نصبت به آب دارند . از آنجایی که درب های ساختمانی از اهمیت بالایی در دکوراسیون داخلی بر خوردار هستند پس پیشنهاد می کنیم با کمی حوصله با ما همراه باشید تا درب مناسب با دکوراسیون خود را انتخاب کنین . 

یکی از مهمترین مسائل در این زمینه انتخاب طرح و مدل درب است که ما پیشنهاد می کنیم رنگ درب خود را با وسایلی مانند مبلمان و یا کابینت و کمد خانه ست کنین . و اگر سرویس مبلمان شما طرح سلطنتی و یا کمد و کابینت شما ممبران می باشد پیشنهاد می کنیم از درب های برجسته مثل ملامینه و HDF  استفاده کنین . شایان ذکر است از آن جایی که امکان تولید درب ها به صورت دو رو امکان پذیر می باشد شما می توانید درب سرویس و حمام خود را دو رو انتخاب کنین و درب های یک مدل و هم رنگی داشته باشید .

بهترین و مناسب ترین مدل درب داخلی

در اینجا ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که درب داخلی و انتخاب مدل آن کاملا سلیقه ای می باشد . ولی در حالت کلی می توان درب های اچ دی اف روکش PVC را گزینه خوبی بنامیم چون علاوه بر زیبایی و طرح های برجسته در مقابل آب و رطوبت هم از مقاومت بالایی برخوردار هستند . البته سالیان قبل درب های داخلی بیشتر از جنس آلومینیوم و چوب بوده اند که امروزه مجصولات آلمینیومی کاملا منسوخ شده اند و درب های چوبی هم بدلیل قیمت بالا از فروش کمی بر خوردار هستند هر چند بهترین نوع درب برای یک دکوراسیون داخلی لاکچری درب های چوبی می باشد .

 

درب داخلی ساختمان

نحوه ثبت سفارش این محصول

برای ثبت سفارش آنلاین این محصولات شما مشتریان عزیز می توانید بعد از انتخاب درب دلخواه خود با کارشناسان ما از طریق واتس آپ در ارتباط باشید و درب خود را سفارش دهید . شایان ذکر است از ان جایی که تمامی درب ها به صورت سفارشی تولید می شوند و درب داخلی هم از این موضوع مستثنی نیست ابتدا نصاب جهت اندازه گیری همراه با روکش رنگ ها در محل نصب حاضر می شود و بعد از زمان 10 تا 15 روزه کاری و بعد ارسال درب ها با مراجعه حضوری اقدام به نصب درب ها می کند که ما پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به اندازه گیری درب ساختمانی را برای آشنایی بیشتر با مفاهیم این صفحه مطالعه نمایید .

منبع :

آشنایی با انواع مدل درب داخلی به زبان انگلیسی

دیدگاه‌ها

1
Guest
سه شنبه, 05 دی 1402 17:17
مقاله کوتاه و مختصر و مفید بود . ممنون رضایی از گرگان
پاسخ دادن

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا