مقالات

خرید قرنیز | خرید آنلاین + غیر حضوری و حضوری قرنیز MDF & PVC

خرید قرنیز PVC و MDF از مجموعه تیدا دکور کاملا بی واسطه می باشد و تنوع بالای برند هر دو محصول شما به سایر فروشگاه های اینترنتی و مغازه های سطح شهر بی نیاز می کند . ما مجموعه ای از بهترین برند های ایرانی را به شما معرفی کرده ایم تا هم از نظر کیفیت و هم رنگ بندی نگرانی های شما را بر طرف کنیم . شما مشتریان و همکاران عزیز هم به صورت غیر حضوری و هم به صورت حضوری می توانید این محصولات را از ما خرید کنید ولی پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز مقاله آشنایی با قرنیز ارزان را برای انتخاب برند ارزان ولی با کیفیت مطالعه فرمایید . حال در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه ثبت سفارش این محصولات آشنا شوید . 

اهمیت خرید قرنیز پی وی سی ( PVC )

خرید قرنیز پی وی س ( PVC ) امروزه علاوه بر نیاز کاربردی به آن ها به دلیل زیبایی بخشیدن به منازل شما بسیار پر اهمیت می باشد . به فرض مثال در خانه های قدیمی معمولا شما شاهد محصولات سنگی بوده اید که برای زیبایی بخشیدن به منازل و به روز شدن آن ها  نیازمند خرید این محصولات هستید . همچنین بعد از نصب پارکت و لمینت ، کفپوش ، دیوارکوب و ... به دلیل پر کردن فضاهای خالی نیازمند ثبت سفارش این محصولات هستید . از آن جایی که این محصولات جدا کننده کف از دیوار هستند و برای هر خانه و هر محیطی نیاز هستند همیشه در مساله بازسازی ساختمان هم خرید آن ها از ملزومات می باشد .

 

خرید قرنیز

خرید حضوری و آنلاین قرنیز MDF

خرید قرنیز MDF در مجموعه تیدا دکور به صورت حضوری امکان پذیر می باشد و شما مشتریان عزیز با حضور در آدرس ما می توانید بعد از لمس متریال اقدام به ثبت سفارش آن کنید . البته شما با خرید غیر حضوری و آنلاین با کاهش دادن هزینه ها می توانید در محل بعد از رویت سمپل از نردیک و انتخاب رنگ خود اقدام به ثبت سفارش کنید . توجه فرمایید ثبت سفارش آنلاین باید از طریق واتس آپ صورت گیرد . نکته ای که باید به آن توجه کنید این مساله است که بدون تسویه مبلغ فاکتور بار برای شما ارسال نمی شود و اگر شما مبلغ فاکتور را شبا کرده باشید بار شما بعد از 24 ساعت به محل نصب ارسال می شود .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا