مقالات

قیمت قرنیز و مسائل تاثیر گذار در انتخاب برند مدل PVC & MDF

قیمت قرنیز به جنس آن ها بستگی دارد که انواع مدل های این محصولات عبارت است از : چوبی ، پی وی سی ، ام دی اف ، سنگی . که در این میان در حالت کلی محصولات چوبی گران قیمت ترین و PVC ارزان ترین این محصولات می باشد . تمامی این محصولات با توجه به ضخامت آن ها هزینه متفاوتی خواهند داشت . نکته دیگر در مورد متریال مصرفی برای تولید این محصولات می باشد که در مورد هر یک از مدل ها مسلما متفاوت می باشد . که ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با قرنیز PVC را برای درک مفاهیم این صفحه مطالعه کنید . از آن جایی که هزینه و کیفیت هر دو در شرایط کنونی بازار مهم می باشد از این رو در این مقاله قصد داریم تا در مورد این موضوع صحبت کنیم . 

مسائل تاثیر گذار در قیمت قرنیز MDF

مهمترین مساله تاثیر گذار در قیمت قرنیز مغز مصرفی در تولید آن ها می باشد مثلا بسیاری از برند ها با متریال های وارداتی مثل برند های ( واناچای و سی پنل و ... ) و روکش های وارداتی تولید می شوند که هزینه تمام شده این محصولات بالا می باشد ولی برند هایی که با متریال ایرانی اقدام به تولید می کنند در نهایت از هزینه پایین تری برخوردا ر هستند . که ما پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با قرنیز ارزان را مظالعه کنید . معمولا برای اینکه هزینه نهایی از قیمت پایین تری برخوردار باشد مغز کار را از نئوپان استفاده می کنند و روکش های آن ها هم در ضخامت 1.5 میل می باشند .

 

محاسبه قیمت قرنیز

مسائل تاثیر گذار در قیمت قرنیز PVC

 قرنیز پی وی سی معمولا از ترکیب کربن و پی وی سی تولید می شوند . برای اینکه محصول تولیدی با هزینه کمتری راهی بازار شود درصد کربن را بیشتر می کنند که این مساله باعث شکنندگی آن می شود . توجه داشته باشید گاها بجای پی وی سی از مواد بازیافتی استفاده می کنند که همین امر هم باعث می شود تا قیمت قرنیز تولیدی ارزان تر شود . شایان ذکر است مدل های تو خالی و تو پر بودن این محصولات هم بر قیمت نهایی آن ها تاثیر گذار خواهد بود . البته ما پیشنهاد می کنیم برند های موجود در سایت ما را از کارشناسان فروش ما استعلام قیمت بگیرید تا این محصولات را با قیمت بالا خرید نکنید .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا