مقالات

کاغذ راه راه | کاربرد + تفاوت های کاغذ دیواری PVC & نانوون

کاغذ دیواری راه راه بدون شک یکی از مهمترین طرح ها در دکوراسیون داخلی می باشد . برای اینکه نمی توان دو طرح داماسک یا گل دار و ... را در دو دیوار کنار هم استفاده کرد و معمولا ما بین آن ها از طرح های ساده ، پتینه ، راه راه استفاده می کنند . البته این طرح ها بیشتر در دالان منازل ، محیط های اداری ، در رنگ های فانتزی در اتاق کودکان ، ستون ها ، ما بین قاب های روی دیوار و ... استفاده می شوند . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه حتما مقاله آشنایی با کاغذ دیواری را مطالعه کنید . حال در ادامه با این محصولات بیشتر آشنا شوید .

 تفاوت کاغذ راه راه نانوون و PVC

کاغذ راه راه در متریال های Paper ، نانوون ، پی وی سی تولید می شود . محصولات نانوون را به دلیل مقاومت بالا در برابر چربی و کثیفی می توان برای مکان هایی مثل آشپزخانه ، اتاق پزشکان ، اتاق مدیریت کارخانجات و ... استفاده کرد . از محصولات Paper به دلیل وزن سبک آن ها می توان بر روی سقف اتاق ها استفاده کرد چون سایر محصولات به دلیل گرماژ بالا قابل استفاده برای سقف نمی باشند . محصولات پی وی سی معمولا در طرح های اکلیلی و ساده و در رنگ بندی های متنوع تولید می شود که مناسب برای اتاق دبیران ، اساتید ، سالن انتظار در بیمارستان ها ، ویلا ها ، اتاق خواب و پذیرایی می باشد . در نهایت اینکه این محصولات در مدل های عمودی و افقی با هر سه متریال بیان شده تولید می شوند .

 

کاغذ دیواری راه راه

کاربرد و مزایای مدل راه راه

یکی از مزیت های کاغذ دیواری راه راه استفاده تکی از آن ها می باشد و برای کاهش هزینه ها می توانید منزل خود را رنگ کنید و فقط برای ستون ها و راهرو ها از این مدل ها استفاده  کنید . یکی دیگر از مزیت های این محصولات جدا کننده دیوار ها می باشد و ما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان برای کل محیط از این طرح ها استفاده نکنید برای اینکه نمای زیبایی نخواهد داشت و همیشه سعی کنید طرح انتخابی با سبک سایر مدل ها ست شود به فرض مثال اگر شما از سبک داماسک استفاده کرده اید پس مدل راه راه خود را هم از سبک داماسک انتخاب کنید . شایان ذکر است از این مدل ها در اتاق کودکان نیز می توانید استفاده کنید .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا