مقالات

کاغذ دیواری نانوون | معایب و مزایا + روش نصب کاغذ non woven

کاغذ دیواری نانوون نسبت به محصولات پی وی سی از طول عمر بالاتری برخوردار هستند این محصولات از الیاف طبیعی نمدی و الیاف مصنوعی تولید می شوند به همین دلیل از قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه برخوردار هستند . شایان ذکر است این محصولات را در بازار بیشتر با برند های آمریکایی و ایتالیایی و ... می توانیم خرید کنیم . به دلیل استفاده از متریال طبیعی در تولید آن ها هیچ گونه آلایندگی محیط زیستی برای طبیعت و برای افراد کهنسال و کودک ندارد . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه حتما مقاله آشنایی با کاغذ دیواری را مطالعه کنید . حال در ادامه با این محصولات بیشتر آشنا شوید .

مزایا و معایب کاغذ دیواری نانوون

از مزایای این محصولات می توانیم به نصب آن ها اشاره کرد که در هنگام نصب دو لب آن ها به راحتی به هم وصل می شوند بدون اینکه فاصله و درزی را مشاهده کنید . مزیت دوم در مورد آن ها قابلیت نصب در آشپزخانه ها می باشد چون چربی و مواد روغنی به سختی بر روی آن ها جذب می شود و به راحتی به وسیله یک دستمال نم دار می توان آن ها را تمیز کرد . البته در مقابل خط و خش و خراشیدگی بوسیله لبوم هم مقاومت خوبی دارند . از معایب این محصولات می توان به طریقه نصب سخت آن ها اشاره کرد که که هر نصابی توانایی نصب آن ها را ندارد پیشنهاد می کنیم در ادامه بانصب این محصولات آشنا شوید .

 

کاغذ دیواری نانوون

طریقه نصب کاغذ دیواری نانوون

نصب کاغذ دیواری نانوون کمی سخت تر از پی وی سی می باشد . یکی از مهمترین مسائلی که باید به آن دقت کنیم این است که موقع چسب زدن بر خلاف PVC که باید بعد از زدن چسب مدتی صبر کنیم بعد کار را نصب کنیم در این محصولات بلافاصله بعد از زدن چسب باید کار را نصب کنیم البته خوبی این محصولات در این است که حباب در زیر آن ها قرار نمی گیرد ولی از آن جایی که ضخامت خیلی کمتری نسبت به PVC دارند دیوار ها باید به طور کامل زیر سازی شوند و هیچ گونه گرد و خاکی بر روی دیوار نباشد . و در انتها اینکه کندن این محصولات از روی دیوار به راحتی و خیلی آسان تر از PVC است .

منبع :

سایت مرجع اول به زبان انگلیسی

سایت مرجع دوم به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا