مقالات

کاغذ دیواری قابل شستشو | بهترین متریال + خرید کاغذ ضد آب

کاغذ دیواری قابل شستشو یکی از پر طرفدار ترین محصولات دکوراسیون داخلی می باشد چون در زمان کثیفی می توان آن ها را بوسیله دستمال نم دار تمیز کرد و مزایای دیگری اعم از ضد خش بودن و مقاومت در برابر لکه را دارا می باشند که خارج از بحث ما می باشند و در این قسمت به آن ها اشاره نمی کنیم . مقاومت بالای این محصولات در برابر آب به طرح و مدل آن ها بستگی ندارد و قابل استفاده در اداره ها ، اتاق کودکان ( پسران و دختران ) ، پذیرایی ، اتاق خواب و ... می باشند برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با کاغذ دیواری را مطالعه فرمایید و با جنس این محصولات در ادامه بیشتر آشنا شوید .

بهترین متریال کاغذ دیواری قابل شستشو

در مورد بهترین متریال کاغذ دیواری قابل شستشو می توانیم جنس نان وون و پی وی سی را نام ببریم . البته گرماژ در این محصولات از اهمیت بالایی بر خوردار است . برای اینکه در حالت کلی کاغذ هیچ گونه مقاومتی در برابر آب ندارد و PVC مصرفی در تولید آن ها باعث بالا رفتن گرماژ می شود که شما در هنگام خرید با در دست گرفتن کاغذ به راحتی می توانید بفهمید که این محصول گرماژ بالا یا پایینی دارد . ولی در محصولات نانوون چون ترکیبی از الیاف و پارچه و مصنوعی می باشند در مقابل آب نصبت به محصولات پی وی سی مقاوم تر هستند و باز اهمیت گرماژ در مورد این محصولات هم حاکم می باشد چون امکان دارد شما با محصول پی وی سی مواجه شوید که از محصول مشابه نانوون بهتر باشد .

 

کاغذ دیواری قابل شستشو

نحوه خرید آنلاین کاغذ ضد آب

مشتریان خانگی برای خرید کاغذ دیواری قابل شستشو می توانند از طریق واتس آپ به تیم فروش ما پیام دهند و با دریافت کردن تصاویر و یا مشاهده آن ها در سایت خرید آنلاین خود را انجام دهند شایان ذکر است تمامی آلبوم های موجود در سایت تیدا مقاوم در برابر آب می باشنذ و شما به راحتی می توانید طرح و مدل خود را انتخاب کنید . همکاران عزیز نیز ابتدا باید فرم عاملیت فروش ما را به صورت آنلاین تکمیل کنند و بعد از آن از طریق واتس آپ به کارشناسان فروش ما پیام دهند و لینک کانال محصولات استوک و حراجی ما را دریافت کنند . در انتها به این نکته باید اشاره کنیم که همکاران و مشتریانی که از طریق وب سایت ما با مجموعه تیدا دکور آشنا می شوند در خرید اول می توانند از تخفیف های ویژه ما بهره مند شوند .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا