مقالات

کاغذ دیواری | آشنایی با جنس کاغذ و کشور های تولیید کننده آن

همانطور که می دانید کاغذ دیواری یکی از مهمترین محصولات دکوراسیون داخلی می باشد . که امروزه جایگاه خوبی را در برابر رنگ و گج و سنگ و چوب و دیوارپوش را بدست آورده است . این محصولات بر خلاف پوستر دارای طرح های تکرار شونده Pattern می باشند و دارای جنس های  ( کاغذی - وینیل - PVC - نانوون - فوم ) البته برخی از کارهای آلمانی به صورت پی وی سی پشت فوم دار هستند . ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با نصب کاغذ دیواری را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

 رول های این محصولات با توجه به کشور های سازنده آن ها ابعاد متفاوتی دارد که در معرفی کشور های تولید کننده کاغذ دیواری در مورد آن ها صحبت خواهیم کرد . این محصولات بدلیل تنوع طرح و رنگ بالا می توانند نیاز تمامی سلیقه ها را بر طرف کنند . که از جمله طرح های این محصولات می توانیم به مدل های داماسک و ساده و گل دار و راه راه و مدرن و کلاسیک و دخترانه و پسرانه و کودک و همچنین اسپرت و ... اشاره کرد . که در زمینه انتخاب مدل و رنگ و راهنمایی می توانید با واحد فروش مجموعه ما تماس حاصل فرمایید .

کشورهای برتر در تولید کاغذ دیواری

در سراسر دنیا کشور های زیادی در زمینه تولید کاغذ دیواری فعالیت می کنند اما در این میان برند های آمریکایی که عموما از جنس نانوون می باشند معروف تر و مطرح تر هستند . در ادامه می توانیم به برند های ایتالیایی و آلمانی و کره ای و چینی اشاره کرد . هر کدام از کشورهای تولید کننده در ابعاد متفاوتی محصول خود را تولید می کنند . به فرض مثال برند های آمریکایی در عرض های 53 و 70 سانت و در طول های 10 متری موحود می باشند و برند های کره ای در عرض 106 سانت و طول 15.5 سانت تولید می کنند و سایر کشور ها و برند ها بیشتر در ابعاد عرض 53 سانت و طول 10 متر محصولات خود را تولید می کنند .

شایان ذکر است که خوشبختانه در داخل کشورمان هم برند هایی از کاغذ دیواری تولید شده اند که از نظر طرح و رنگ قابل رقابت با محصولات مشابه وارداتی می باشند . ولی متاسفانه از گرماز ( وزن کاغذ ) پایینی بر خوردار هستند که امیدواریم هر روز با پیشرفت روز افزون در این زمینه بتوانیم این محصول کشورمان را به سایر کشور ها صادر کنیم . البته این محصولات به دلیل قیمت پایینی که دارند از فروش خوبی داخل بازار بر خوردار هستند .که شامل طرح های اسپرت و داماسک و ... می باشند .

کاغذ دیواری

 

آشنایی با انواع جنس کاغذ دیواری

کاغذ دیواری های از جنس پی وی سی از فروش بهتری بر خوردار هستند چون کیفیت بالاتری دارند و بیشتر شرکت های تولید کننده تمایل به تولید این محصولات به صورت پی وی سی را دارند . هر چند نانوون هم طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده ولی در داخل کشورمان از طرفداران زیادی بر خوردار نمی باشد که ما می توانیم دلیل آن را تصب سخت آن ها بدانیم چون اگر نصاب حرفه ای کارهای ناوون را نصب کند فوقالعاده کار زیبایی در انتها مشاهده خواهید کرد و نمای زیباتری نسبت به پی وی سی به منازل شما می بخشد .

این محصولات از جنس کاغذ فوق العاده ارزان و سبک هستند و بدلیل وزن پایینی که دارند قابلیت نصب شدن بر روی سقف را هم دارا می باشند ولی هرگز برای سقف آشپزخانه پیشنهاد نمی کنیم برای اینکه رطوبت و گرما باعث بلند شدن کار ها می شود . و در نهایت اینکه معمولا پشت کاغذ های پی وی سی فوم نصب می کنند که اینکار باعث چسبندگی بهتر کاغذ دیواری و طول عمر بالای آن می شود و امکان جابجایی را به این محصولات می دهد که این ویژگی خاص و منحصر به فردی به شمار می رود . 

منبع :

آشنایی با کاغذ دیواری در ویکی پدیا

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا