مقالات

کاغذ دیواری پذیرایی | استاندارد انتخاب طرح های کاغذ پذیرایی

کاغذ دیواری پذیرایی یکی از پر فروش ترین محصولات در دکوراسیون داخلی منازل می باشد . به دلیل اینکه این کاغذ ها در پر رفت آمد ترین مکان در خانه ها نصب می شوند و جلوی دید میهمانان هستند معمولا ما شاهد انتخاب سخت طرح این محصولات توسط مشتریان خانگی هستیم از این رو در این بخش قصد داریم با توضیحاتی در زمینه دیزاین دیوار های منازل صحبت کنیم تا انتخاب را برای شما مشتریان عزیز راحت تر کنیم . قبل از هر چیز پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با کاغذ دیواری را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید و در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با استاندارد های انتخاب طرح این محصولات آشنا شوید .

استاندارد انتخاب طرح کاغذ دیواری پذیرایی

در حالت کلی استاندارد خاصی برای انتخاب مدل کاغذ دیواری پذیرایی وجود ندارد ولی ما در اینجا اصول کلی را بیان می کنیم ولی باز شما می توانید مطابق با سلیقه خود طرح و مدل خود را انتخاب کنید . معمولا برای پشت تلوزیون از رنگ های ملایم و طرح های ساده استفاده می کند چون در هنگام دیدن تلوزیون چشم شما اذیت نشود و در دیوار های مجاور می توانید از طرح های گل دار آبرنگی و اسپرت استفاده کنید . پیشنهاد ما برای قاب های دیوار طرح های کلاسیک و داماسک می باشد البته شایان ذکر است آلبوم های آمریکایی شرکت سرزمین سبز مانند : آلبوم فینس ، آلبوم وینج تگزاس و ... دارای طرح های اختصاصی برای قاب دیوار می باشند .

 

کاغذ دیواری پذیرایی

 

البته پیشنهاد ما این است که در اطراف قاب باز هم از طرح های ساده استفاده کنید تا طرح داخل قاب بشتر نمایان شود و اگر ستون و یا دیوار و طاق اپن دارید پیشنهاد می کنیم از طرح های راه راه استفاده کنید البته برخی اوقات می توانید برای جدا کردن دیوار ها هم از طرح های راه راه استفاده کنید . مغمولا رنگ کاغذ دیواری پذیرایی را با سرویس مبلمان ست می کنند ولی شما می توانید رنگ تضاد را هم با وسایل منازل خود انتخاب کنید . باز در نهایت اعلام می کنیم که انتخاب طرح و رنگ سلیقه ای می باشد ما اصول کلی را برای شما بیان کردیم تا در انتخاب طرح و رنگ و مدل شما را کمک کرده باشیم .

بهترین طرح ها برای دیوار پذیرایی

در کل بهترین طرح ها برای پذیرایی طرح های گل دار و سنتی و ساده و اسپرت می باشد که شما باید با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود طرح کاغذ دیواری خود را انتخاب کنید . مثلا اگر از دکوراسیون مدرن استفاده کرده اید باید بیشتر از طرح های ساده و اسپرت استفاده کنید هر چند می توانید از طرح های گل دار خلوت هم استفاده کنید ولی اگر از دکوراسیون سنتی و کلاسیک استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم از طرح های داماسک و یا طرح های مخصوص داخل قاب استفاده کنید . ما پیشنهاد می کنیم برای دریافت مشاوره و راهنمایی رایگان با کارشناسان واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید .

مبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا