مقالات

کاغذ دیواری استوک | آشنایی با قیمت + خرید کاغذ دیواری حراجی

کاغذ دیواری استوک ( حراجی ) جزو پر طرفدارترین کالا ها در دکوراسیون داخلی می باشد و تنها دلیل آن هم قیمت ارزان آن ها می باشد . معمولا زمانی که تعداد رول های یک آلبوم محدود می شود و رنگ خوب محدودی در کار می ماند کل رول های آلبوم یک جا فروخته می شود که همین امر سبب می شود تا توسط شرکت های وارد کننده آلبوم استوک اعلام شود زمان اعلام کردن فروش یکجا رول ها کاملا سلیقه ای می باشد و برخی با 5000 رول یکجا کار خود را به فروش می رسانند و برخی با 3500 ، 2000 ، 1500 رول و ... . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با کاغذ دیواری ارزان را مطالعه کنید .

قیمت کاغذ دیواری استوک

مهمترین مساله در مورد قیمت کاغذ دیواری استوک به رنگ و طرح های موجود آن بستگی دارد و دوم اینکه تعداد رول خریداری شده هم در قیمت تاثیر گذار می باشد . معمولا عیار و استانداردی برای قیمت گذاری کاغذ دیواری حراجی وجود ندارد تنها مساله بارز در فروش قیمت ارزان آن ها می باشد . البته مساله مهم دیگری که گاها همکاران عزیز به آن دقت نمی کنند و در قیمت کار هم بسیار تاثیر گذار است تعداد لات نامبر  ( شماره سریال ) های مشترک کار می باشد . چون اگر رول های باقی مانده لات نامبر های متفاوتی داشته باشند از فروش سختی برخوردار می شوند پس طبیعتا باید با قیمت کمتری هم خریداری شوند .

 

کاغذ دیواری استوک یا حراجی

خرید کاغذ دیواری حراجی

همکاران عزیز برای اطلاع از قیمت و مدل های کاغذ دیواری حراجی تیدا دکور ابتدا باید فرم عاملیت فروش ما را تکمیل نمایند سپس از طریق واتس آپ به کارشناسان فروش ما پیام دهند تا لینک کانال کاغذ دیواری استوک ما را دریافت کنند و با مشاهده کردن تعداد رول ها به همراه طرح ، مدل و رنگ خود را انتخاب کنند و از ما خرید خودشان را انجام دهند . به اطلاع مشتریان خانگی می رسانیم که اگر سفارش شما بالای 50 رول باشد امکان ثبت سفارش این محصولات را نزد مجموعه ما دارید و در انتها به اطلاع پیمانکاران عزیز برای انجام پروژه ها می رسانیم برای دریافت آلبوم های استوک و خرید از ما به کارشناسان فروش ما در واتس آپ پیام دهید .

شرایط دریافت آلبوم استوک

پیمانکاران عزیز برای دریافت آلبوم کاغذ دیواری استوک باید هزینه آلبوم را پرداخت کنند و بعد از سفارش هزینه برای آن ها عودت داده خواهد شد . همکاران عزیز توجه داشته باشند که فقط زمانی آلبوم به آن ها داده می شود که به صورت یکجا حداقل 500 رول خرید کنند در غیر اینصورت برای تک فروش حتی با هزینه هم نمی توانیم آلبوم در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . تنها دلیل سخت گیری شرکت تیدا دکور در دادن آلبوم کاغذ دیواری حراجی کم و محدود بودن آلبوم ها است چون مجموعه ما باید البوم در اختیار همکارانی گه یکجا خرید میکنند قرار دهد .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

دیدگاه‌ها

0
Guest
شنبه, 09 دی 1402 20:24
ممنونم از تیدا دکور . رحمانی از همکاران استان فارس شهر شیراز شما
پاسخ دادن

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا