مقالات

قرنیز ام دی اف و آشنایی با مشخصات همراه با مزایا و معایب آن

قرنیز ام دی اف MDF همانطور که از نامش پیداست از مغز MDF و یا لترون و روکش های پی وی سی طرح و رنگ چوب ساخته و تولید می شوند . خوشبختانه در داخل کشورمان کارخانه هایی زیادی در زمینه تولید این محصولات فعالیت می کنند که بیشتر ابزار ها و برند ها شباهت کامل با یکدیگر دارند و تنها تفاوت آن ها در قیمتشان می باشد و همگی در طول 3.66 در عرض های 7 و 9 سانت تولید می شوند . ولی برند کرونوگرین که قبلا وارد کشور می شد امروزه با ورود تکنولوژی به داخل کشور عزیزمان در ایران با طرح های پافیلی و گلد در طول 2.80 و عرض 7 و 9 سانت تولید می شود .

مزایای قرنیز ام دی اف

قرنیز ام دی اف MDF دارای مزایای متعددی می باشد که مهمترین مزیت آن شباهت زیاد این محصول به چوب طبیعی می باشد . اینکه برای افرادی که قصد دارند منزلی لاکچری داشته باشند بهترین گزینه می باشد این محصولات علاوه بر اینکه فضای خالی بین دیوار و لمینت را پر می کنند به زیبایی منازل شما هم می افزایند فقط توجه داشته باشید اگر منزل شما قرنیز سنگی دارد حتما باید قرنیز 9 سانت خرید کنید . از مزایای دیگر این محصولات آنتی باکتریال بودن آن ها می باشد و در مقابل خوردگی حشرات و موریانه بسیار مقاوم می باشد . البته در مقابل ضربه هم مقاومت خوبی دارند .

 

آشنایی با قرنیز ام دی اف MDF

 

قرنیز ام دی اف MDF  در مقابل نور خورشید و گرما بسیار مقاوم می باشد و اینکه این محصولات دارای تنوع بالایی می باشند به همین دلیل انتخاب را برای شما مشتریان عزیز راحت تر می کند . که یکی از مهمترین محصولات در داخل بازار کشورمان قرنیز کرونوگرین می باشد و البته امروز در بازار کشورمان برند های درودگران و دکوراتور هم موجود می باشند . که با طرح های خاص و لاکچری در داخل بازار کشورمان موجود می باشند و اینکه چون این برند ها تولید کننده لمینت هم هستند رنگ قرنیز خود را با رنگ لمینت های خود ست می کنند . انتشار گاز فرمالدئید در این محصولات بسیار کم می باشد به همین دلیل دوست دار محیط زیست می باشند .

معایب قرنیز MDF

قرنیز ام دی افMDF در مقابل آب و رطوبت بسیار مقاومت پایینی دارند و به همین دلیل به هیچ عنوان برای مناطق شمالی و جنوبی کشور پیشنهاد نمی شود چون به هیچ عنوان طول عمر بالایی ندارند . و نکته دیگر اینکه به هیچ عنوان برای محیط های سرباز پیشنهاد نمی شوند چون در مجاورت آب و باران قرار می گیرند و به سرعت از بین می روند . MDF در مقابل اجسام نوک تیز از مقاومت پایینی برخوردار هستند . به یکی دیگر از معایب MDF می توان به قیمت بالای آن ها نسبت به قرنیز پی وی سی اشاره کرد . و اینکه اگر چسب مصرفی از کیفیت پایینی بر خوردار باشد امکان دارد روکش های آن ها بلند شود .

منبع :

خرید قرنیز ام دی اف سایت به زبان انگلیسی

دیدگاه‌ها

0
Guest
سه شنبه, 05 دی 1402 22:50
سلام قرنیز ام دی اف ارسال برای جزیره قشم هم دارید ؟
پاسخ دادن
0
Guest
سه شنبه, 05 دی 1402 09:40
سلام ممنونم مرسی بابت ارسال به موقع تون
پاسخ دادن

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا