مقالات

صفحه کابینت ارزان | راه های تشخیص کیفیت همراه با نحوه خرید

صفحه کابینت ارزان یکی از پر طرفدارترین محصولات برای آشپزخانه ها ، میز های خیاطی و ... می باشد . این محصولات با توجه به متریال مصرفی در تولید آن ها از قیمت های متنوعی برخوردار هستند که معمولا صفحاتی که با ورق های نئوپان تولید می شوند از قیمت پایین تری بر خوردار هستند و محصولات MDF و PVC در جایگاه بعدی قرار دارند و سنگ های مصنوعی جزو گران قیمت ترین محصولات می باشند . این محصولات با چوب طبیعی هم تولید می شوند ولی به دلیل قیمت بالا و طول عمر کم آن ها از طرفداران زیادی بر خوردار نمی باشند ما پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با صفحه کابینت را مطالعه فرمایید .

تشخیص کیفیت صفحه کابینت ارزان

تشخیص کیفیت صفحه کابینت ارزان نیاز به آزمایشکاه های پیشرفته دارد و با اینکه بعد از خرید و استفاده از آن می توانید کیفیت و عدم کیفیت را تشخیص دهید ولی ما در اینجا به چند مورد که به شما کمک کند تا حدودا کیفیت را در هنگام خرید تشخیص دهید اشاره می کنیم . در مورد خرید صفحات ام دی اف پیشنهاد می کنیم به مغز کار توجه کنید اگر شما مغزی فشرده و یک دست مشاهده کردید به این معناس که شما کار با کیفیتی خرید می کنید هر چند تشخیص کیفیت جنس روکش HPL بسیار دشوار است و برای اطمینان از کیفیت آن حتما باید از فروشگاه های معتبر خرید کنید .

 

صفحه کابینت ارزان

 

در مورد صفحات پی وی سی هم حتما سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که مغز تو پری داشته باشد چون بعضی از شرکت ها این محصولات را به صورت لانه زنبوری تولید می کنند تا محصول خود را با قیمت کمتری راهی بازار فروش کنند ولی متاسفانه این محصولات در برابر گرما و آب بسیار ضعیف می باشند و به مرور زمان گرما باعث می شود تا این محصولات تاب بر دارند و یا آب باعث پوسیدگی آن ها شود . در مورد صفحات کورین و کوارتز هیچ نشانه ظاهری برای تشخیص کیفیت و ثبات رنگ آن ها وجود ندارد و فقط باید از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید .

خرید صفحه کابینت ارزان

در سایت تیدا دکور صفحات پی وی سی جزو ارزان ترین صفحه کابینت ها می باشند هر چند داخل بازار شما می توانید محصولات تولید شده با نئوپان را با قیمت پایین تری هم خرید کنید ولی با وجود قرار گرفتن این محصولات در سبد کالای تیدا دکور خرید آن ها را پیشنهاد نمی کنیم و شما می توانید در بخش مربوط به این محصولات با مزایا و معایب آن ها آشنا شوید . امکان ثبت سفارش و خرید این محصولات هم به صورت غیر حضوری ( آنلاین ) و حضوری در سایت تیدا دکور برای شما فراهم شده است . البته مشتریانی که خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند می توانند از درصد تخفیف های مجموعه ما هم بهره مند شوند .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا