مقالات

صفحه کابینت ضد آب | بهترین جنس & برند و کاربرد صفحه ضد خش

صفحه کابینت ضد آب معمولا از جنس پی وی سی می باشد . یکی از مشکلات بانوان در آشپزخانه صفحات سینک ظرفشویی می باشد که به دلیل مجاورت آن ها با آب خیلی زود خراب می شوند که شما می توانید با استفاده از این محصولات نگرانی های خود را بر طرف کنید . شایان ذکر است که اگر شما از محصولات اچ پی ال دو لی گرد استفاده کنید چون راه نفوذ رطوبت به آن ها بسته می باشد از طول عمر مفیدی بر خوردار هستند ولی در مقابل با محصولات پی وی سی از کارکرد ضعیف تری بر خوردار هستند . ما پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با صفحه کابینت را مطالعه فرمایید .

کاربرد صفحه کابینت ضد آب

کاربرد صفحه کابینت ضد آب در مکان هایی می باشد که در مجاورت آب قرار دارند . از این محصولات می توان در استخر ها ، آشپزخانه های صنعتی ، مناطق شمالی و جنوبی کشور ، کارگاه های برشکاری و ... استفاده کرد . یکی دیگر از مزیت های این محصولات ضد خش و ضد لک بودن آن ها می باشد که همین مساله باعث می شود بتوانیم از این محصولات در محیط های صنعتی و ورزشی استفاده کنیم . گاها از این محصولات در آشپزخانه های صنعتی و کشتارگاه ها هم استفاده می کنند چون این مواد هیچ گونه مواد سمی از خود در محیط پخش نمی کنند و قابل استفاده در مکان های سر بسته می باشند ولی این مساله در مورد تمامی برند ها صدق نمی کند .

 

صفحه کابینت ضد آب

بهترین جنس صفحات کابینت ضد آب

بهترین جنس صفحه کابینت ضد آب محصولات کورین و کوارتز می باشد ولی به دلیل قیمت بالای آن ها استقبال کمتری از آن ها می شود و در بازار فروش صفحات پی وی سی به دلیل قیمت ارزان تر و طرح های مشابه کورین و کوارتز بیشتر می باشد . ولی مساله دیگر که شامل برتری در مورد این محصولات می شود کیفیت آن ها است که ما پیشنهاد می کنیم این محصولات را از برند های معتبر انتخاب کنید و از فروشگاه معتبر هم خرید کنید . چون برخی از برند های متفرقه از کیفیت پایینی بر خوردار هستند که شما از شکل ظاهری آن ها نمی توانید این موضوع را تشخیص دهید .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا