مقالات

قیمت صفحه کابینت | دلایل تفاوت قیمت صفحات کابینت MDF & PVC

قیمت صفحه کابینت قبل از هر چیز به متریال مصرفی در تولید بستگی دارد که این متریال ها عبارتند از : ام دی اف ( MDF ) ، پی وی سی ( PVC ) ، کورین ، کوارتز و .... . در این میان کورین و کوارتز از سنگ های مصنوعی می باشند که جزو صفحات لاکچری و گران قیمت به شمار می روند . ام دی اف و پی وی سی از هزینه کمتری برخوردار هستند که در طرح های چوبی و سنگی موجود می باشند که در اصطلاح به آن ها طرح کورین هم می گویند . ما پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با صفحه کابینت را مطالعه فرمایید و در ادامه با ما همراه باشید تا با دلایل اختلاف قیمت این محصولات بیشتر آشنا شوید .

دلیل اختلاف قیمت در صفحه کابینت MDF

قیمت صفحه کابینت ام دی اف در وحله اول به عرض کار و ضخامت آن ها بستگی دارد و بعد به جنس متریال مصرفی در تولید آن ها به فرض مثال : برخی از محصولات کار های خود را با متریال های وارداتی مثل مغز تایلندی یا ترک و ... و روکش کره ای یا چینی و ... تولید می کنند که طبیعتا آن ها از قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه در بازار برخوردار هستند . اما برخی از شرکت ها از مغز نئوپان یا لترون در تولید محصولات خود استفاده می کنند که این موضوع باعث کاهش کیفیت در این محصولات می شود که ما آن ها را به شما پیشنهاد نمی کنیم چون در مقابل رطوبت و خوردگی حشرات مقاومت پایینی دارند .

 

قیمت صفحه کابینت

مسائل مهم در قیمت صفحات PVC

قیمت صفحه کابینت PVC هم همانند MDF به میزان مواد مصرفی در تولید آن ها بستگی دارد . به فرض مثال : صفحات با ضخامت 5 سانت همیشه گران تر از صفحات سه سانت می باشد . البته این محصولات به دو مدل تو پر و لانه زنبوری تولید می شوند که مدل های لانه زنبوری به دلیل اینکه مغز کار خالی می باشد در مقابل آب و روطوبت و خوردگی حشرات از مقاومت پایین تری برخوردار می باشند . پس همیشه دقت کنید محصول ارزان ولی با کیفیت خرید کنید . این محصولات با روکش های PVC وکیوم می شوند که هز چقدر گرماژ و ضخامت این روکش ها کمتر باشد کار تولید شده از قیمت صفحه کابینت ارزان تر خواهد بود .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا