مقالات

صفحه کابینت | آشنایی با کاربرد ها + ابعاد و مشخصات آن ها

صفحه کابینت در بازار در دو جنس پی وی سی و ام دی اف و سنگ های مصنوعی کورین موجود می باشد  . که سنگ های کورین جزو محصولات لاکچری می باشند توجه داشته باشید کیفیت در این محصولات فوق العاده مهم می باشد برای اینکه در غیر اینصورت با تغییر رنگ آن ها مواجه خواهید شد . امروزه به دلیل قیمت مناسب تر محصولات PVC و MDF جایگزین خوبی برای این محصولات می باشند چون هم از قیمت پایین تری برخوردار هستند و در بازار هم به عنوان صفحات طرح کورین معروف می باشند که دارای طرح های متنوعی مانند رنگ های ساده و طرح سنگ مانند : سفید شنی و سامان یلو و ... موجود می باشد .

کاربرد های صفحه کابینت

همه در نگاه اول فکر می کنند که کاربرد صفحه کابینت فقط در آشپزخانه ها می باشد بلکه علاوه بر آشپزخانه بر روی اپن هم کاربرد دارند و از آن جایی که این محصولات از دو ورق ام دی اف دوبل شده تولید می شوند و در جنس PVC هم در ضخامت های بالای سه سانت تولید می شوند در بسیاری از صنوف دیگر اعم از : خیاطی ها و آرایشگاه ها و قفسه های مکان های صنعتی بدلیل تحمل وزن بالا کاربرد دارند . که برای درک بهتر مفاهیم این صفحه پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با صفحه کابینت پی وی سی را مطالعه فرمایید . این محصولات به عنوان قفسه برای فروشگاه های لوازم یدکی ماشین و لوازم صنعتی هم کاربرد دارند .

 

آشنایی با صفحه کابینت

 

توجه داشته باشید که کاربرد صفحه کابینت در متریال های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد که در معرفی این محصولات به طور کامل در مورد آن ها صحبت خواهیم کرد . این محصولات گاها در پارک ها به صورت نشیمنگاه صندلی ها هم مورد استفاده قرار می گیرند . ولی مهمترین کاربرد این محصولات در آشپزخانه ها می باشد چون علاوه بر زیبایی که به منازل می دهند کاربرد مهم تر آن ها این مساله است که کانتر های کابینت که به هم وصل می شوند را به هم متصل نگه می دارد و باعث می شود که بتوانیم از فضای روی کانتر ها استفاده کنیم .

مشخصات صفحات کابینت

صفحه کابینت در سبک کورین و کوارتز در ابعاد سفارشی تولید می شوند و نهایت طول تولید شده در هر قطعه 5 متری می باشد . محصولات پی وی سی در ضخامت های 3 و 5 سانت و در طول 4 متر تولید می شوند و همچنین محصولات MDF در ضخامت های 3 و 5 سانت و در طول هی 4 متری تولید می شوند . توجه داشته باشید که محصولات ام دی اف در عرض های سفارشی هم قابل تولید می باشند مانند عرض های 65 ، 70 ف 75 ، 80 ، 85 ، 90 ، 120 سانت هم امکان تولید دارند . خوشبختانه در داخل کشورمان در زمینه تولید این محصولات به خود کفایی رسیده ایم و خوشبختانه امروز به کشور های همسایه هم صادرات انجام می دهیم .

 منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا