مقالات

ام دی اف تایلندی | بهترین برند و ارزان قیمت ترین MDF تایلندی

MDF ام دی اف تایلندی از کیفیت بالایی برخوردار است به همین دلیل در داخل کشورمان و سرتاسر دنیا از طرفداران زیادی بر خوردار می باشد . این محصولات بیشتر در داخل کشورمان به صورت خام به فروش می رسند و در ضخامت های 2.5 ، 5 ، 8 ، 12 ، 16 ، 18 ، 25 ، 32 میل تولید می شوند و دارای برند های واناچای ، ادونس ، سیام و ... می باشند که در داخل کشورمان MDF واناچای از طرفداران بیشتری برخوردار است و بسیاری از برند های ایراین اعم از ایزوفام ، پاک چوب ، نوین چوب و ... محصولات خود را با این برند تولید می کنند . برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با ام دی اف را مطالعه فرمایید .

بهترین برند ام دی اف تایلندی

انتخاب بهترین برند ام دی اف تایلندی کار بسیار دشواری است و شاید بتوانیم بگوییم امکانپذیر نیست چون نیازمند آزماش های پیشرفته هستیم . ولی در این بخش ما به صورت تجربی این برند ها را با یکدیگر مقایسه می کنیم . اولین مساله ای که با آن در پرس ورق های وکیوم برخورد می کنیم نوع کیفیت پرس می باشد که تجربه نشان داده برند واناچای به دلیل سطح صاف از سایر برند های دیگر برای اینکار بهتر است . مساله بعدی در تراکم کار است که در هنگام برش و فشاری که به دستگاه می آید باز متوجه می شویم برند MDF تایلندی واناچای از ما بقی برند ها مغز متراکم تری دارد که پیشنهاد می کنیم مقاله ام دی اف واناچای را برای درک بهتر این پاراگراف مطالعه فرمایید .

 

ام دی اف MDF تایلندی 

ارزان قیمت ترین MDF تایلندی

در بازار کشورمان برند ادونس ارزان ترین برند ام دی اف تایلندی می باشد و بعد از آن از نظر ارزان بودن برند سیام و در انتها گران قیمت ترین برند واناچایی می باشد . در حالت کلی این برند ها نه تنها در داخل کشورمان بلکه در سرتاسر دنیا این اختلاف قیمت را با یکدیگر دارند . البته چون به دلیل بحث ممنوعیت واردات در صنف چوب و MDF محصولات روکش شده این برند ها داخل کشور وارد نمی شوند و قیمت آن ها هم در دست نیست در این بخش به آن ها نمی پردازیم و بررسی قیمت ما برای مدل های خام MDF تایلندی بود . برای درک بهتر مفاهیم این پاراگراف مقاله قیمت ام دی اف را مطالعه فرمایید .

خرید آنلاین ام دی اف خام تایلندی

همکاران عزیز حتما قبل از ثبت سفارش ام دی اف تایلندی باید فرم عاملیت فروش ما را تکمیل نمایند و بعد از آن از طریق واتس آپ شرایط و نحوه همکاری را از کارشناسان ما سوال کنند . شایان دکر است که MDF تایلندی در مجموعه تیدا دکور فقط بر روی تریلی به فروش می رسد و مجموعه ما به صورت پالت و خورد MDF تایلندی را به فروش نمی رساند . این محصولات به صورت یک رو سفید و دو رو سفید هم به فروش می رسد که پرس توسط کارگاه های پرس کاری با روکش پاک چوب انجام می شود که خرید ورق های یک رو و دو رو هم فقط بر روی تریلی می باشد .

منبع :

سایت رسمی شرکت واناچای

سایت رسمی شرکت سیام

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا