مقالات

ام دی اف واناچای | دلایل برتری و خرید آنلاین MDF واناچای

MDF ام دی اف واناچای یکی از معروف ترین برند های تولید کننده محصولات فشرده چوبی به صورت خام در سطح آسیا و دنیا می باشد که این کارخانه محصولات اچ دی اف را هم در دانسیته بالا تولید می کند . به دلیل بالا بودن کیفیت این محصول بسیاری از برند های ایرانی مغز کار خود را از این برند انتخاب می کنند که در ادامه این مقاله در مورد آن برند ها صحبت خواهیم کرد . این کارخانه محصولات خود را در تمامی ابعاد اعم از : 8 ، 12 ، 16 ، 25 و 32 میل و ... تولید می کند . در ابتدا جتما مقاله آشنایی با ورق ام دی اف را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

دلایل برتری ام دی اف واناچای

MDF ام دی اف واناچای به دلیل دستگاه پیشرفته پرس از مغز با تراکم بالا و انتشار گاز سمس کمی برخوردار است . مساله بعدی دیگر که از دلایل برتری و کیفیت بالای این محصول می باشد نداشتن پرز و سطح یک دست آن ها می باشد به همین دلیل ورق های یک رو سفید را معمولا با این برند تولید می کنند هر چند در داخل کشورمان برند هایی مثل : ایزوفام ، نوین چوب ، یلدیز و تیسان و ... تمامی محصولات خود را اعم از ملامینه ، هایگلاس و سینکرونایز با MDF ام دی اف واناچای تولید می کنند . مساله بعدی دیگر که باعث برتری این محصول می باشد قابلیت نصب روکش های فوق برجسته بر روی آن ها می باشد که در هنگام پرس هیچ نوع تابی بر نمی دارند و وزن روکش و پرس را براحتی تحمل می کنند .

 

ام دی اف ( mdf ) واناچای

خرید آنلاین MDF واناچای

MDF ام دی اف واناچای را در مجموعه تیدا دکور می توانید بر روی تریلی و پالت خریداری کنید . توجه داشته باشید که مجموعه ما فروش به صورت خرد را برای این برند ندارد . همکاران عزیز ابتدا فرم نمایندگی فروش ما را به صورت آنلاین تکمیل کنند و بعد از آن از طریق واتس آپ به کارشناسان فروش ما پیام دهند و نحوه و شرایط همکاری را سوال کنند . بعد از توافق طرفین برای همکاری موجودی های روزانه همراه با قیمت برای همکاران عزیز از طریق واتس آپ ارسال می شود توجه داشته باشید تمامی خروج های بار مجموعه تیدا دکور یا از انبار بختیاری در چهار دانگه یا انبار سامانه در سایت خاوران می باشد .

منبع :

شایت رسمی واناچای به زبان انگلیسی

سایت مرجع به زبان فارسی

دیدگاه‌ها

1
Guest
سه شنبه, 05 دی 1402 23:13
ام دی اف خام واناچای بر روی تریلی در ابعاد 1.22 در 2.44 ضخامت 8 میل می خواستم برای شهر بوشهر آیا شما ثبت سفارش انجام می دین ؟
پاسخ دادن
0
Guest
سه شنبه, 22 اسفند 1402 21:35
برای ما همدان ارسال کردن باهاشون تماس بگیرید
پاسخ دادن

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا