مقالات

قیمت ام دی اف | تفاوت قیمت MDF هایگلاس و ملامینه در بازار

قیمت ام دی اف MDF به متریال های مصرفی آن بستگی دارد به فرض مثال محصولاتی که با متریال وارداتی تولید می شوند طبیعتا در بازار با هزینه بالاتری به فروش می رسند ولی برند های ایرانی که با متریال تولیدی خود اقدام به تولید می کنند هزینه کمتری دارند . ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با ام دی اف را مطالعه کنید تا با این محصولات و تنوع و ابعاد ان ها آشنا شوید . همیشه فیبر های 3 میل به دلیل تراکم کمتر ارزان ترین این محصولات در بازار می باشند و هرچه ضخامت آن ها بیشتر باشد طبیعتا از هزینه بالاتری برخوردار خواهند بود . در ادامه با ما همراه باشید تا با سایر مسائل تاثیر گذار در این زمینه آشنا شوید .

تفاوت قیمت ام دی اف هایگلاس و ملامینه

قیمت ام دی اف MDF هایگلاس با توجه به ابعاد کوچکتر از محصولات ملامینه بالاتر است . چون جنس روکش های مصرفی در تولید این محصولات و کاغذ دکور آن ها از قیمت بالاتری برخوردار می باشد . البته لاکچری ترین این محصولات ورق های سینکرونایز و ام باس می باشند که معمولا در ابعاد 1.83 در 3.66 تولید می شوند . که از برند های تولید کننده این محصولات می توانیم به ام دی اف آرتا ، ایزوفام ، فرامید و نوین چوب و ... اشاره کنیم . البته تراکم مغز مصرفی در این محصولات بالاتر از سایر محصولات می باشد و همین مساله هم باعث می شود که  قیمت تمام شده ام دی اف MDF با هم متفاوت باشد . البته شایان ذکر است که برخی از برند ها با متریال مصرفی یکسان قیمت های متفاوتی دارند که پیشنهاد می کنیم برای انتخاب صحیح و مناسب با نیاز خود برند و محصول خود را انتخاب کنید . 

 

قیمت ام دی اف MDF

راهنمایی و مشاوره در مورد قیمت MDF در بازار

مهمترین مساله در مورد قیمت ام دی اف MDF در داخل بازار خرید بی واسطه این محصولات می باشد . معمولا خرید این محصولات بر روی تریلی توسط دپو کننده ورق های ام دی اف صورت می گیرد و بعد این افراد ورق های خود را به صورت تکی و یا ورقی به افرادی مثل کابینت کاران ، سازنده های مصنوعات چوبی و مشتریان مصرف کننده و ... به فروش می رسانند . مجموعه ما برای مشتریان مصرف کننده در صورت امکان و اگر پالتی به صورت باز شده داشته باشیم فروش تعداد یا ورقی را خواهد داشت . پس شما در این شرایط می توانید ام دی اف MDF  خود را در بازار با قیمت مناسب و واقعی خرید کنید . ما پیشنهاد می کنیم هر نوع برندی را نزد مجموعه ما استعلام قیمت بگیرید .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت مرجع دو به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا