مقالات

ام دی اف ایرانی | مدل های موجود و نحوه ثبت سفارش MDF ایرانی

MDF ام دی اف ایرانی در داخل کشورمان از تنوع برند بالایی بر خوردار است که هر یک از این برند ها با متریال مختص خود اقدام به تولید می کنند به فرض مثال برند نوین چوب ، ایزوفام و ... با متریال وارداتی و برند آرتا ، آرین سینا و ... با متریال مصرفی خود اقدام به تولید می کنند . بعد از ممنوعیت واردات در داخل کشورمان روز به روز به کیفیت محصولات تولید داخل افزوده شد و امروزه ما شاهد صادرات این محصولات به کشور های همسایه مثل عراق ، افغانستان ، پاکستان و ... هستیم . ما پیشنهاد می کنیم قبل از هز چیز ابتدا مقاله ام دی اف ایزوفام را مطالعه فرمایید تا با خصوصیات و کاربرد های این محصولات بیشتر آشنا شوید .

مدل های موجود MDF ایرانی

MDF ایرانی با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وارد کردن تکنولوژی های روز دنیا امروز قادر است تا محصولات متنوعی را تولید کند . که این محصولات شامل ملامینه مات و براق ، سینکرو نایز ، ام باس ، هایگلاس و ... می باشد . برند ام دی اف ایزوفام و فرامید و ... در مورد ام دی اف های برجسته ( سینکرو و ام باس ) از معروف ترین برند های ایرانی موجود در بازار می باشند . در مورد محصولات هایگلاس هم می توانیم به ام دی اف نوین چوب ،  MDF پاک چوب و ... اشاره کنیم . در مورد ملامینه مات و براق باید به این نکته اشاره کنیم که تقریبا بیشتر برند ها و کارخانجات به دلیل فروش بالای MDF ایرانی اقدام به تولید آن ها می کنند که معروف ترین این برند ها شامل ام دی اف آرتا و پویا و ... می باشد .

 

مدل ام دی اف MDF ایرانی

نحوه ثبت سفارش و خرید ام دی اف ایرانی

ثبت سفارش MDF ام دی اف ایرانی در مجموعه تیدا دکور بر روی تریلی و پالت و حتی ورق هم می باشد و این محصولات هم به صورت روکش شده و هم به صورت خام برای مصارف درب سازی ، دیوارکوب ، قرنیز و ... موجود می باشد . توجه داشته باشید شرکت بهسازان تیدا دکور امکان ثبت سفارش این محصولات از کف کارخانه به صورت مستقیم را دارا می باشد .  پیشنهاد می کنیم قبل از ثبت سفارش نزد مجموعه ما ابتدا قیمت های ما را با سایر سایت ها و پخش کننده ها مقایسه کنید و بعد از اطمینان از خرید ارزان ، MDF ایرانی خود را نزد ما ثبت سفارش کنید و همچنین می توانید برای اطلاع از نحوه ثبت سفارش MDF ایرانی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا