مقالات

خرید ام دی اف | آشنایی با محصولات & نحوه سفارش و خرید MDF

خرید ام دی اف MDF از مجموعه تیدا دکور به صورت پالت و تریلی و ورقی امکان پذیر می باشد . همکاران و تولید کنندگان عزیز برای ثبت سفارش بر روی تریلی باید روزانه استعلام موجودی ما را از واحد فروش بگیرند و بعد از آن اقدام به ثبت سفارش کنند .  به استحضار همکارانی که قصد سفارش پالت در مجموعه ما را دارند می رسانیم تمامی خروجی های مجموعه ما از سایت چوب فروشان خاوران می باشد که شامل برند های آرین سینا ، ایزوفام ، پاک چوب و پویا می باشند . البته در شرایط خاص ام دی اف خام بر روی پالت هم به فروش می رسد که برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید . که ما پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با ام دی اف ارزان را مطالعه کنید .

شرایط و نحوه خرید ام دی اف

خرید MDF ام دی اف از مجموعه ما به دو صورت سفارش از کارخانه های تولید کننده و ثبت سفارش از دپو ما امکان پذیر می باشد . در ثبت سفارش از کارخانجات تولید کننده کارت ملی مشتری که در زمینه فروش MDF فعالیت می کند دریافت می شود و کد پستی انبار محل تخلیه هم باید به پیوست ارسال گردد . زمان تحویل بار های خروجی از کارخانجات از مرحله ثبت سفارش تا جذب معمولا یک هفته تا 15 روز زمان می برد و همکاران عزیز می توانند از کارخانجات تولید کننده بر روی تک یا تریلی ثبت  سفارش کنند . به فرض مثال یک تریلی 9 پالت 32 تایی در ابعاد 1.83 * 3.66 بارگیری می کند و یک ماشین تک 4 پالت 32 تایی در ابعاد 1.83 * 3.66 بارگیری می کند و این تعداد برای سایز های مختلف متفاوت می باشد .

 

نحوه خرید ام دی اف MDF

 

چگونه قبل از خرید MDF با محصولات ما آشنا شوید ؟

هنگامی که قصد خرید ام دی اف MDF دارید ابتدا باید استعلام موجودی آن را بگیرید . و اینکه با محصولات ما آشنا شوید برای آشنایی با محصولات ما ابتدا باید از طریق واتس آپ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و بعد از ارسال اطلاعات همکاری و پر کردن فرم عاملیت فروش ما لینک کانال ما را در تلگرام دریافت کنید و با محصولات ما و موجودی های روزانه ما آشنا شوید . و اگر محصول خاصی مد نظر دارید که در سبد کالای ما نمی باشد می توانید از مشاوره و راهنمایی واحد فروش ما بهره مند شوید و آن محصولات را بی واسطه از تولید کنندگان آن ها خرید کنید . در کل قصد و هدف ما بر این مبنا است که شما تمامی محصولات ام دی اف MDF را بی واسطه و مستقیم و با قیمت ارزان خرید کنید .

منبع :

خرید ام دی اف سایت مرجع به زبان انگلیس

سایت مرجع دو به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا