مقالات

ام دی اف یک رو سفید | آشنایی با بهترین برند MDF یکرو ایرانی

MDF ام دی اف یک رو سفید یکی از پر کاربرد ترین محصولات در تولید محصولات ممبران می باشد که عبارتند از : کمد دیواری ، کابینت آشپزخانه ، مبلمان ، کمد لباس ، سرویس خواب ، کمد لباس ريال جا کفشی و ... . این محصولات عموما با یک رو خام تولید می شوند برای اینکه در روی سمت خام آن ها از طرح های سی ان سی استفاده می کنند و بعد از آن بوسیله روکش های CNC وکیوم می کنند . البته سمت دیگر را با هر رنگی می توان روکش کرد ولی عموما از ورق های ملامینه رنگ روشن از جنس براق استفاده می کنند . برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با ام دی اف را مطالعه فرمایید .

MDF ام دی اف یک رو سفید ایرانی

MDF ام دی اف یک رو سفید در داخل کشورمان توسط کارخانه های بسیاری در ابعاد متفاوت تولید می شوند برخی از این برند ها با متریال وارداتی تولیدات خود را انجام می دهند ولی برخی با متریال ایرانی تولیدات خود را راهی بازار فروش می کنند . کیفیت در مورد این محصولات بسیار حائز اهمیت می باشد چون از این محصولات همانطور که گفته شد در تولیدات ممبران استفاده می شود از این رو کیفیت مفز کار بسیار مهم می باشد چون اگر در موقع پرس سطح ورق صاف و یک دست نباشد شما در انتهای کار شاهد نقطه های ریزی زیر روکش خواهید بود و در برخی از مواقع با نارضایتی مشتری مواجه می شوید .

 

ام دی اف یک رو سفید

بهترین برند ورق های یک رو سفید

انتخاب بهترین نوع ورق های ام دی اف یک رو سفید کار دشواری است ولی با توجه به تجربه کارگاهی تیدا دکور و برش دادن تمامی برند ها و وکیوم آن ها به چند برند مطرح و خوب اشاره می کنیم . این برند ها عبارتند از : نوین چوب ، پاک چوب ، ایزوفام ، پویا ، تیسان ، آذران کویر و فرامید و ... . البته برخی از برند های دیگر مثل آرین سینا و نقطه هم مورد استفاده قرار می گیرند که قیمت ارزان تری نسبت به سایر برند ها دارند ولی پیشنهاد می کنیم مساله پرز ورق را از قبل به مشتری توضیح دهید تا بعدا دچار مشکل نشوید . البته بسیاری از کارگاه ها به صورت اختصاصی ورق های خام را به صورت یک رو پرس می کنند که در بازار با نام ورق های پرسی معروف هستند .

پیشنهاد می شود اگر شما قصد انجام پروژه ای را دارید ورق ها را به صورت خام همراه با روکش خریداری کنید و توسط کارگاه های موجود در شهرک های صنعتی پرس کنسد . چون در این شرایط شما می توانید از کیفیت بالای متریال مصرفی اطمینان حاصل کنید و دوم اینکه مطابق با بودجه خود هزینه کنید و کار ارزان تری را خرید کنید چون با اینکار واسطه ها را حذف کرده اید . شایان ذکر است در خرید ام دی اف یک رو سفید از مجموعه تیدا دکور با هماهنگی با واحد فروش می توانید از زمان خرید تا زمان پرس گام به گام شاهد مراحل کار باشید و تمامی نگرانی های شما بر طرف شود .

منبع :

سایت مرجع اول به زبان فارسی

سایت مرجع دوم به زبان فارسی

دیدگاه‌ها

0
Guest
سه شنبه, 05 دی 1402 23:10
سلام ام دی اف یک رو سفید نوین چوب هم دارین ؟ و اینکه بر روی تریلی هم برای شهر قزوین فروش انجام می دین ؟
پاسخ دادن

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا