مقالات

ام دی اف سینکرونایز | ورق سینکرو ایرانی + MDF در دکوراسیون

MDF ام دی اف سینکرونایز با توجه به پیشزفت تکنولوژی امروزه از جایگاه خوبی در بازار برخوردار است . محصولات تولید شده از قیبر چوب فشرده شده به دلیل تنوع بالا و قیمت ارزان تر همیشه از کالا های تولید شده از چوب پر فروش تر بوده اند اما در بعضی از مواقع به دلیل زیبایی و لاکچری بودن مشتزیان ما مجبور بودند خرید گران تری انجام دهند ولی با بوجود آمدن روکش های برجسته Sincronize این مشکل بر طرف شد چون این محصولات ظاهری مشابه با چوب دارند و با استفاده از این ورق ها شما محیطی لاکچری و زیبا خواهید داشت . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با ام دی اف را مطالعه فرمایید .

ام دی اف سینکرونایز ایرانی

در داخل کشورمان برخی از برند ها با وارد کردن تکنولوژی های روز دنیا اقدام به تولید MDF ام دی اف سینکرونایز کرده اند . در ابتدا توضیح مختصری در مورد سینکرو می دهیم و بعد به معرفی برند های ایرانی می پردازیم . سینکرو نوعی برجستگی می باشد که به راحتی با لمس کردن به وسیله دست و حتی چشم قابل روییت هستند و طرحی کاملا مشابه با چوب طبیعی دارند و از برند های مطرح ایرانی در زمینه تولید این محصولات می توانیم به MDF ایزوفام ، فرامید ، آذران چوب کویر ، نوین چوب و ... اشاره کرد . که تمامی این برند ها با مغز و روکش وارداتی تولید می شوند و قابل رقابت با تمام رقبای وارداتی می باشند .

 

MDF ام دی اف سینکرونایز

تاثیر MDF سینکرونایز در دکوراسیون

MDF ام دی اف سینکرونایز در منازل و محیط های اداری و ... با سبک مدرن و سبک کلاسیک هم خوانی دارد به صورتی که شما می توانید محصولات تولید شده با این ورق ها را با وسایلی مثل ممبران و هایگلاس ست کنید توجه داشته باشید که به تلفیق این ورق ها با دو ورقی که نام بردیم سبک مدرن کلاسیک می گویند . از آن جایی که ام دی اف سینکرونایز از محصولات جدید دنیا می باشد امروزه در بحث دکوراسیون داخلی یکی از پرطرفدار ترین محصولات می باشد و دارای تنوع رنگ بالا اعم از رنگ های چوب طبیعی با رنگ تیره و روشن می باشد . شما برای انتخاب رنگ و طرح می توانید از مشاوره رایگان تیم فروش ما بهره مند شوید .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

فایل PDF آموزشی به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا