مقالات

ام دی اف هایگلاس | روش تولید و کاربرد ورق های MDF هایگلاس

MDF ام دی اف هایگلاس با روکش های براق و آیینه ای تولید می شود . مغز این محصولات در مقابل سایر محصولات مشابه از تراکم بیشتری بر خوردار هستند و در ابعاد 1.22 در 2.80 تولید می شوند . MDF هایگلاس بیشتر در آشپزخانه های مدرن کاربرد دارد و دارای رنگ های فانتزی و چوبی می باشد . این محصولات به صورت دو رو تولید می شوند و همیشه یک روی آن ها سفید می باشد . این ورق ها نسبت به پلی گلاس کمتر نور را منعکس می کنند و یکی از معایب آن ها لکه پذیری زیاد شان می باشد و به خصوص در رنگ های تیره لکه و چربی را بیشتر نشان می دهند پس پیشنهاد می کنیم از دستگیره مخفی در تولید آن ها استفاده نکنید چون اثر انگشت بر روی آن ها می ماند .

روش تولید ام دی اف هایگلاس

در تولید مغز MDF ام دی اف هایگلاس ، ضایعات ام دی اف را خمیر می کنند و با چسب مخصوص مخلوط می کنند و بعد از آن توسط دستگاه آن ها را پرس می کنند و هرچه پرس بیشتر باشد هوای کمتری در میان آن ها قرار می گیرد و باعث افزایش تراکم آن ها می شود . پس تفاوت در کیفیت مغز ورق های هایگلاس به مواد ترکیبی و نوع پرس آن ها بستگی دارد از برند های مطرح ایرانی می توانی به ام دی اف پاک چوب و نوین چوب و ... اشاره کرد . از برند های وارداتی هم می توان ام دی اف AGT و ... اشاره کرد . روکش های این محصولات از جنس اکریلات می باشد که حالت شفاف و شیشه ای دارند .

 

تولید ام دی اف هایگلاس

این روکش ها را با چسب بر روی مغز MDF ام دی اف هایگلاس می چسبانند که هر چقدر پرس با فشار بیشتری باشد این محصولات آلودگی کمتری برای محیط اطراف خود دارند و دوست دار محیط زیست به شمار می روند . گاها در برخی از برند ها چون پرس با فشار زیادی نمی باشد در مکان دپو ورق ها شما شاهد بوی گاز با بوی بد خواهید شد که این مساله به دلیل پرس با فشار کم می باشد که به محیط زیست و سلامی مصرف کنندگان و فروشندگان صدمه خواهد زد . خوشبختانه امروزه داخل کشورمان تمامی برند های تولید کننده با جدیدترین تکنولوژی های دنیا محصولات خود را تولید می کنند و به همین خاطر شاهد همچین مشکلاتی نیستیم .

کاربرد ورق های MDF هایگلاس

کابرد ورق های MDF ام دی اف هایگلاس بیشتر در صنعت کابینت سازی ، کمد سازی ، مبلمان و ... می باشد . به دلیل روکش های براق این محصولات و نمایان بودن خط و خش بر روی آن ها پیشنهاد می کنیم در نگهداری این محصولات نهایت دقت را فرمایید . یکی دیگر از کاربرد های این محصولات برای دکور مغازه ها و ویترین فروشگاه ها می باشد . از آنجایی که این محصولات ظاهری براق و شفاف دارند به مغازه و فروشگاه شما زیبایی فوق العاده ای می دهد . البته امروزه در صنایع دیگر مثل میز تلوزیون و جا کفشی و ... هم مورد استفاده قرار می گیرند . ما در اینجا به  کاربرد های MDF ام دی اف هایگلاس به صورت مختصر اشاره کردیم برای گرفتن اطلاعات تکمیلی با کارشناسان فروش ما در واتس آپ در ارتباط باشید .

مبع :

سایت شرکت ایزوفام

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا