مقالات

ورق پی وی سی | کاربرد های PVC + روش تشخیص کیفیت قبل از خرید

ورق پی وی سی PVC یا فومیزه از جنس پلی ونیل کلراید یکی از فراورده های نفتی تولید می شود دلیل قرار گرفتن این محصول در کنار ورق های ام دی اف را می توان کاربرد های مشترک این دو دانست چون این محصولات در ابعاد ام دی اف برای کاربرد های مشابه با MDF به فرض مثال ساخت کابینت ، کمد و ... تولید می شوند .  خوشبختانه کشورمان در تولید این محصولات به خود کفایی رسیده است و امروز شاهد صادرات این محصولات هستیم . این ورق ها بیشتر در رنگ سفید تولید می شوند ولی در بازار ما رنگ بندی های متفاوتی از آن ها داریم که به دلیل قیمت بالا از فروش خوبی بر خوردار نیستند .

کاربرد های ورق پی وی سی

ورق پی وی سی PVC در برابر آب مقاوم و ضد آب می باشند . از این رو از آن ها در مکان هایی که در مجاورت آب قرار دارند استفاده می شود . به فرض مثال در مناطق آب و هوایی خشک در منازل برای ساختن کانتر زیر سینک ظرفشویی استفاده می شود . در شرایط آب و هوایی مرطوب مثل شمال و جنوب کشور برای ساختن کابینت ، کمد ، سایر محصولات چوبی استفاده می شوند . به دلیل مقاومت بالای ورق پی وی سی PVC برابر ضربه و خش در محیط های صنعتی ، اداری ، استخر ها و ... هم کاربرد دارند . ما پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با ام دی اف را مطالعه بفرمایید .

 

ورق پی وی سی PVC

تشخیص ورق PVC با کیفیت قبل از خرید

کیفیت در انتخاب ورق پی وی سی PVC بسیار مساله مهمی می باشد چون این محصولات در سه درجه تولید می شوند . هر چقدر کیفیت پایین باشد باعث پوکی بیشتر این محصولات می شود به صورتی که هنگام بستن پیچ یا محل پیچ هرز می شود و یا اینکه ورق ترک بر می دارد . و نکته مهم اینکه مقاومت این محصولات در برابر ضربه و آب هم کم می شود و از آنجایی که پی وی سی از خود گاز های سمس انتشار می دهد برای ساکنین محل هم خطرناک خواهد بود و گاها باعث خفگی افراد می شود . پیشنهاد می کنیم برای خرید اورق پی وی سی PVC  با کیفیت درجه یک قبل از خرید حتما از مشاوره رایگان تیم فروش ما بهره مند شوید .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا