مقالات

کفپوش ورزشی | کفپوش PVC & فومی برای فضای سر پوشیده و سر باز

کفپوش ورزشی در مدل های پی وی سی PVC و فوم دار و لاستیکی و تاتامی و ... برای محیط های سر پوشیده و سر باز تولید می شوند . که این محصولات به دلیل کاربرد های متفاوت از متریال های متفاوتی تولید می شوند از برند های معتبر خارجی می توان برند تارکت را نام برد که بیشتر به تولید محصولات فومی می پردازد که مناسب برای سالن های ورزشی رزمی و پارک ها و ... می باشند و از معروف ترین تولید کنندگان داخلی شرکت فوم ایران و ایران کفپوش می باشد که اقدام به تولید کفپوش های فومی و پی وی سی و لاستیکی برای سالن های فوتسال و والیبال و ... می کنند . پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با کفپوش پی وی سی را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید . 

 کفپوش ورزشی برای فضای سر باز

کفپوش ورزشی برای فضاهای سر باز باید در مقابل نور آفتاب و سرما و یخ بندان قابلیت انبساط و انقباض داشته باشد و آب را به خود جذب نکند . این محصولات در جنس پی وی سی و در ضخامت های 4 ، 5 ، 6 ، 6.8 ، 7.2 ،7.8 ، 8 ، 8.3 میل تولید می شوند معمولا این محصولات را بصورت مشبک تولید می کنند تا آب را از خود عبور دهند توجه فرمایید زیر سازی مکانی که قرار است این کفپوش ها نصب شوند باید مطابق با استاندرد هایی باشد که کفپوش ورزشی را بتوان نصب کرد . هر چند گاهی در پارک ها شاهد استفاده از محصولات فومی برای قسمت بازی کودکان هستیم ولی باز به نظر می رسد که کفپوش های PVC بهتر از کفپوش های فومی برای محیط های سر باز هستند .

 

کفپوش ورزشی

کفپوش PVC برای فضا های سرپوشیده

برای محیط های سرپوشیده می توان از کفپوش ورزشی تاتامی یا پازلی ، رولی و کلیک دار استفاده کرد . که معمولا برای سالن های ورزشی رزمی از تاتامی استفاده می کنند چون به عنوان ضربه گیر عمل می کنند و مانع از آسیب دیدن ورزشکاران می شود . از محصولات کلیکی و لاستیکی برای سالن های وزنه برداری استفاده می کنند چون کفپوش ورزشی مقاومت بالایی در برابر اجسام سنگین دارند . در انتها می توان گفت از محصولات رولی برای سالن های والیبال ، فوتسال ، بدمینتون ، بسکتبال و ... استفاده می کنند چون سطحی یک دست دارند و مانع از لغزش بازیکنان بر روی آن ها می شود و کلیک یا درزی ندارند که پای ورزشکاران به آن ها گیر کند و باعث آسیب دیدگی آن ها شود .

منبع :

سایت مرجع اول به زبان فارسی

سایت مرجع دوم به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا