مقالات

کفپوش اس پی سی | مزایا و کاربرد + تفاوت کفپوش SPC با لمینت

کفپوش اس پی سی SPC در ضخامت های بالای 4 میل تولید می شود و این محصولات کلیک دار می باشند و کاملا آنتی باکتریال هستند و قابلیت استفاده از آن ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی دیگر وجود دارد . این محصولات از نصبی مانند لمینت بر خوردار هستند و برای نصب آن ها نیاز به فوم است . این محصولات در برند های ایرانی OBO و پالاز موجود می باشد و خوشبختانه بعد از ممنوعیت واردات برند های ایرانی توانستند جایگاه خوبی را در بازار کسب کنند این محصولات در مجموعه تیدا دکور کاملا بدون واسطه به فروش می رسند و ما پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با کفپوش پی وی سی را مطالعه فرمایید .

مزایای کفپوش اس پی سی SPC

مهمترین مزیت کفپوش اس پی سی SPC ضد آب بودن آن ها می باشد و به راحتی می توانیم آن ها را با آب و مواد شوینده اسیدی بشوریم . مزیت بعدی این محصولات مقاومت بالا در برابر انواع لکه می باشد و به هیچ عنوان لکه ها به مغز کار نفوذ نمی کنند حتی اگر برای مدت زیادی بر روی سطح کار باقی بمانند و به راحتی بوسلیه تی نم دار پاک می شوند . مزیت بعدی در مورد این محصولات مقاومت بالای آن ها در برابر صدا می باشد و به نوعی می توان گفت کف منزل شما را در برابر صدا عایق می کنند و همچنین مانع از هدر رفتن انرژی هم می شوند که این مسائل کافیست تا از این محصولات بتوانیم حتی در محیط های صنعتی ، فوتسال ، فضا های باز و ... به راحتی استفاده کرد . در برخی از موارد نیازی به فوم برای نصب کفپوش اس پی سی SPC نیست چون خود عایق مناسبی برای گرما و سرما می باشند .

 کفپوش اس پی سی

تفاوت این کفپوش ها با پارکت لمینت

پارکت از جنس چوب طبیعی می باشد و لمینت از اجزای شکیل دهنده متفاوتی تشکیل شده است که مهمترین متریال در تولید آن ها ام دی اف یا اچ دی اف می باشد ولی کفپوش اس پی سی از متریال پی وی سی و پودر سنگ با تراکم بالا تشکیل شده است و پارکت لمینت در برابر آب بسیار ضعیف می باشند و به راحتی خراب می شوند ولی این محصولات کاملا ضد آب می باشند و طول عمر بیشتری نسبت به پارکت و لمینت دارند . نکته مهم دیگر مقاومت بالای این محصولات در برابر سوختگی به وسیله سیگار و اجسام داغ می باشد که در این مورد هم پارکت و لمینت بسیار ضعیف تر هستند و برای مدارس ، دانشگاه ها و مراکز پر تردد بسیار مناسب تر از محصولات دیگر هستند . و همچنین این کفپوش ها عاری از هر نوع گاز فرمالدید هستند و به محیط زیست هیچ گونه آسیبی نمی رسانند .

منبع :

سایت شرکت پالاز

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا