مقالات

کفپوش پی وی سی | آشنایی با معایب + مزایا و کاربرد کفپوش PVC

کفپوش پی وی سی ( PVC ) معمولا در ضخامت های 2 و 2.5 و 3 و 3.5 و 4 و 5 و 5.7 و 6.3 و 7 میل تولید می شوند . این محصول قابلیت نصب در مکان های مختلف را دارا می باشد . قابل ذکر است که معمولا برای مصارف خانگی از ضخامت دو میل و در محیط های اداری و تجاری و صنعتی از ضخامت های بالاتر استفاده می شود . این محصول در مقابل آب از مقاومت بالایی بر خوردار است به همین دلیل مناسب نصب در آشپزخانه ها و استخر ها و محیط های سر باز می باشد . لایه های تشکیل دهنده این محصول عبارت است از :

1 - لایه رویه : لایه ای بی رنگ و شفاف و دارای مقاومت بالا در برابر ساییدگی و خراشیدگی

2 - لایه پایانی : بکینگ می باشد که سایر قسمت ها بر روی این لایه قرار می گیرند

مزایای کفپوش پی وی سی

 یکی از مهمترین مزایای کفپوش پی وی سی PVC مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و آب می باشد . کفپوش پی وی سی در مقابل مواد شوینده و اسیدی هم مقاومت بالایی دارد. در ادامه مزایای این  محصول می توان به قیمت ارزان آن ها نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار اشاره کرد و همچنین این محصول آنتی باکتریال می باشد و در مقابل باکتری های محیط از مقاومت بالایی برخوردار است . نمونه های تایلی این محصول عبارت است از  : کفپوش آرتا و کفپوش ونیفلکس و کفپوش پلیژن و ...  همچنین نمونه های رولی آن عبارتند از : کفپوش دکو فلور و ... و نمونه های کلیکی آن عبارت است از کفپوش آدو . که همگی با متریال های وارداتی و تکنولوژی های وارداتی در داخل کشور عزیزمان تولید می شوند .

کفپوش پی وی سی PVC

معایب کفپوش PVC

یکی از مهمترین معایب کفپوش پی وی سی PVC مقاومت پایین این محصول در برار حرارت بالا و گرما می باشد و در مکان خایی که در مجاورت نور خورشید قرار دارند پیشنهاد نمی شود . یکی دیگر از معایب این محصول نسبت به پارکت لمینت جابجایی و نصب دوباره سخت و دشوار این محصول می باشد برای اینکه آن ها را با چسب مخصوص خمیری یا صنعتی نصب می کنند . توجه داشته باشید که کفپوش نصب شده به وسیله چسب خمیری از دوام و مقاومت بالایی بر خوردار می باشد پس ما پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید این محصول حتما چسب خمیری را خرید کنید .

نکته پایانی اینکه کفپوش از جنس Poly Vinyl Chloride که یکی از متریال های نفتی می باشد تولید می شود که متریال از جنس پلاستیک می باشد به همین دلیل از مقاومت و دوام بالایی بر خوردار است .

منبع :

کفپوش پی وی سی در ویکی پدیا

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا