مقالات

قیمت دیوارپوش | عوامل تاثر گذار و دلیل تفاوت قیمت دیوارکوب

قیمت دیوارپوش ( دیوارکوب ) به مدل های آن اعم از ام دی اف MDF و پی وی سی PVC بستگی دارد . که معمولا نوع ام دی اف به دلیل متریال مصرفی گران تر از نوع PVC می باشد . البته شایان ذکر است گاها این تفاوت در برند ها هم می باشد که معمولا برند های وارداتی گران تر از برند های ایرانی می باشند و از آن حایی که برخی از محصولات داخلی با متریال مصرفی وارداتی تولید می شوند از سایر برند های ایرانی گران تر هستند . اما شما مشتزیان عزیز می توانید اول دیوارپوش های ما را از سایر فروشگاه ها استعلام قیمت بگیرید و بعد از اطمینان از ارزان بودن محصولات ما اقدام به ثبت سفارش کنید .

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دیوارپوش PVC

مهم ترین مساله در تعیین قیمت دیوارپوش دیوارکوب پی وی سی متریال مصرفی در تولید آن ها می باشد . به فرض مثال محصولات تو پر یا ضد ضربه به دلیل وزن بالا و متریال مصرفی بیشتر گران تر از سایر محصولات مشابه می باشند . در دیوارپوش مدل های بدون روکش به فرض مثال سفید خام چون بدون روکش می باشند و هزینه کمتری در تولید آن ها شده است از سایر محصولات ارزان تر است . محصولات هات استمپ بدون روکش تولید می شوند و دارای طرح های فانتزی می باشند که در حرارت بالا بر روی این محصولات چاپ می شوند که در نهایت سبب می شود تا آن ها قیمت ارزان تری نسبت به محصولات روکش دار داشته باشند . برای درک مفاهیم این صفحه پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با دیوارپوش را مطالعه فرمایید .

 

قیمت دیوارپوش و دیوارکوب

 

دلیل تفاوت قیمت دیوارکوب MDF

قیمت دیوارپوش دیوارکوب ام دی اف به مغز مصرفی و ضخامت روکش های پی وی سی بستگی دارد . برخی برند های داخلی محصولات خود را با نئوپان تولید می کنند که دارای قیمت ارزان ولی بی کیفیت می باشند و در مقابل برخی از برند ها هم با ام دی اف وارداتی محصول خود را تولید می کنند به همین دلیل از قیمت بالاتری بر خوردار هستند . در نهایت می توان نتیجه گرفت برند های ایرانی که با متریال درجه یک تولید داخل اقدام به تولید می کنند مناسب ترین برند ها برای خرید می باشند که ما می توانیم به دیوارکوب آس پروفیل ، پرشیا پروفیل و .... اشاره کنیم . حتی اگر قصد خرید از مجموعه ما را ندارید برند انتخابی خود را از کارشناسان فروش ما استعلام قیمت دیوارپوش دیوارکوب بگیرید .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا