مقالات

دیوارپوش و دیوارکوب | کاربرد و موارد استفاده و تفاوت آن ها

 دیوارپوش و دیوارکوب دارای مدل های متنوعی می باشد که شامل : شیشه ای و سنگی و پی وی سی و ام دی اف هستند که ما در سایت تیدا دکور فقط به مبحث PVC و MDF می پردازیم . همانطور که می دانید امروزه این محصولات با تنوع بالایی که دارند جایگاه خوبی در دکوراسیون منازل دارند و به رغیبی پر قدرت برای کاغذ دیواری تبدیل شده اند و از آن جایی که مزایای بی شماری نسبت به کاغذ دیواری دارند از فروش بیشتری هم برخوردار هستند . دی.ارپوش دیوارکوب مناسب برای مکان های تجاری و اداری و صنعتی و حتی مسکونی می باشند و با توجه به مدل قابل استفاده در مکان های مختلف می باشند که ما پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با کاربرد های آن مقالات آشنایی با دیواپوش PVC و دیوارکوب ام دی اف MDF را مطالعه نمایید . 

کاربرد های دیوارپوش

در مورد دیوارکوب دیوارپوش اولین مساله ای که باید به آن اشاره کرد این موضوع است که معمولا محصولی که از جنس پی وی سی باشد را با این عنوان نام می بریم و این محصولات به دو صورت توخالی ( معمولی ) و تو پر ( ضد ضربه ) تولید می شوند . مزایا و معایب آن ها در بخش مربوطه به طور کامل توضیح داده شده است و فقط در این قسمت به صورت مختصر به کاربرد های دیوارکوب اشاره می کنیم . اولا دیوارکوب قابلیت نصب در مکان های مرطوب را دارا می باشد و قابلیت شستشو بوسیله مواد شوینده و اسیدی را دارند و دوما قابلیت نصب در مکان هایی که در مجاورت نور خورشید هستند را دارا می باشد .

 

کاربرد های دیوارپوش و دیوارکوب

موارد استفاده از دیوارکوب

در اصطلاح به محصولاتی که از جنس ام دی اف می باشند دیوارکوب گفته می شود . این دیوارپوش ها از جنس MDF و یا لترون و روکش های PVC می باشند و عموما در طرح و رنگ های چوبی موجود هستند که برای درک و شناخت بهتر مزایا و معایب دیوارکوب پیشنهاد می کنیم مبحث مربوط به این بخش را حتما مطالعه کنید تا با درک و شناخت کامل محصول خود را خرید کنید . حال در این قسمت به موارد استفاده از دیوارکوب دیوارپوش اشاره می کنیم .

1 - قابلیت نصب در مکان های تجاری و اداری و صنعتی را دارند

2 - به دلیل مقامت بالا در برابر ضربه قابلیت نصب در سالن های ورزشی را داند

3 - قابلیت نصب در مکان هایی با آب و هوای خشک را دارا می باشند

4 - قابلیت نصب در مکان های سر پوشیده را دارا می باشند

5 - قابلیت نصب در پارکینگ ها و راه پله ها را دارا می باشد

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم شما را با دیوارپوش دیوارکوب و تفاوت های آن ها آشنا کرده باشیم .

منابع :

آشنایی با دیوارپوش به زبان انگلیسی

انواع دیوارپوش به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا