مقالات

نصب دیوارپوش | اندازه گیری و نصب دیوارکوب & تاثیر مهارت نصاب

نصب دیوارپوش و دیوارکوب کار تخصصی می باشد و نیاز به کارشناسی قبل از نصب دارد . چون گاها دیوار مورد نظر شما نیاز به زیر سازی ندارد ولی برخی از مواقع نیاز است با ابزار های مخصوص زیر سازی صورت بگیرد . در مواقعی که نیاز به زیر سازی نباشد معمولا این محصولات را بوسیله میخکوب نصب می کنند . توجه داشته باشید که این محصولات مدل های مختلفی مثل پی وی سی PVC و ام دی اف MDF دارند که در نصب تفاوتی با یکدیگر ندارند . ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با دیوارپوش را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید . با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا با اندازه گیری و نصب این محصولات بیشتر آشنا شوید .

روش اندازه گیری برای نصب دیوارپوش

قبل از نصب دیوارپوش دیوارکوب ابتدا باید دیوارهای محل مورد نظر را اندازه گیری کنید . روش اندازه گیری به دو روش انجام می گیرد . در روش اول مساحت هر دیوار را با ضرب کردن طول در عرض به دست می آوریم و عدد به دست آمده را تقسیم بر مساحت هر شاخه می کنیم تا تعداد شاخه مورد نیاز مشخص شود . مثلا اگر شاخه این محصولات در عرض 20 سانت و طول 6 متر باشد . مساحت بدست آمده را تقسیم بر 1.2 متر مربع می کنیم تا تعداد شاخه های 6 متری مورد نیاز ما برای نصب مشخص شود و این کار را برای هر دیوار جدا گانه انجام می دهیم و در انتها تمامی اعداد به دست آمده را با هم جمع می کنیم .

 

نصب دیوارپوش

در روش دوم نصب دیوارپوش دیوارکوب ابتدا طول هر دیوار را اندازه گیری می کنیم و با ارتفاع آن کاری نداریم البته این کار زمانی است که ارتفاع شما تا سقف سه متر یا 6 متر باشد . در این مثال ما ارتفاع را سه متر مد نظر می گیریم و به این صورت عمل می کنیم ابعاد به دست آمده از طول هر دیوار را جداگانه یاد داشت می کنیم و آن ابعاد را تک به تک تقسیم بر عرض هر شاخه می کنیم و تعداد شاخه را مشخص می کنیم ولی از آنحایی که معیار ما برای فاکتور زدن طول شاخه های 6 متری می باشد و تعداد شاخه های به دست آمده بر مبنای سه متری می باشد شما باید خرید خود را بر مبنای همان شاخه های 6 متری انجام دهید به فرض مثال شما نمی توانید 29 شاخه 3 متری خرید کنید یا باید 30 شاخه 3 متری یا 15 شاخه 6 متری خرید کنید .

تاثیر مهارت نصاب در نصب دیوارکوب

مهارت نصاب بسیار در نصب دیوارکوب دیوارپوش حائز اهمیت می باشد . به همین دلیل ما پیشنهاد می کنیم از کارشناسان ما در این زمینه راهنمایی بگیرید توجه داشته باشید که عمل نصب در مکان هایی که قوس دارند و یا شوفاژ و لوله کشی یا سیم تلفن و ... وجود دارد نیاز به تخصص کافی دارد و به همین دلیل نصاب و مهارت آن در زیبایی نهایی نصب دیوارپوش دیوارکوب بسیار تاثیر گذار می باشد . نکته پایانی اینکه معمولا برای پر کردن فضای خالی دیوارپوش تا سقف از اسکوتی استفاده می کنند و برای پر کردن فضای این محصولات تا کف از قرنیز استفاده می کنند . و ابزار های پر کاربرد برای زیر سازی هم ابزار U ، T ، F و ... می باشد .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا