مقالات

خرید دیوارپوش | آشنایی با نحوه ثبت سفارش و خرید دیوارکوب

خرید دیوارپوش و دیوارکوب با متریال با کیفیت و قیمت ارزان امروزه در دکوراسیون داخلی مدرن بسیار حائز اهمیت می باشد . یکی از دغدغه های شما مشتریان عزیز همیشه انتخاب فروشگاه های معتبر برای ثبت سفارش این محصولات بوده است . از این رو مجموعه تیدا دکور با 13 سال سابقه کاری تصمیم گرفت در سایت تیدا دکور به معرفی و فروش این محصولات بپردازد و شما عزیزان محصول خود را بدون واسطه و با کیفیت از ما خرید کنید . که ما پیشنهاد می کنیم قبل از هرچیز مقاله آشنایی با دیوارپوش را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

نحوه خرید دیوارپوش برای همکاران

همکاران عزیز در تهران و شهرستان ها برای خرید دیوارپوش دیوارکوب و ثبت سفارش این محصولات ابتدا باید از طریق واتس آپ با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنند و بعد از ارسال اطلاعات همکاری کارشناسان ما فرم عاملیت فروش و نمایندگی را ارسال می کنند و شما عزیزان بعد از تکمیل فرم مربوطه و ارسال آن برای ما می توانید لینک کانال ما را دریافت کنید و بعد از آن جهت اخذ نمایندگی از جمله مبلغ دپوزیت و ... رو از ما سوال کنید . حتما توجه داشته باشید که بعد از پرداخت دپوزیت می توانید از درصد تخفیفات ما در محصولات بهره مند شوید و نکته مهم اینکه کرایه شهری تا باربری برای همکاران عزیز رایگان خواهد بود .

 

خرید دیوارپوش و دیوارکوب

نحوه خرید دیوارکوب برای مشتریان خانگی

مشتریان مصرف کننده عزیز برای خرید دیوارپوش دیوارکوب می توانند با خط ویژه شرکت ما به شماره 02128428514  تماس حاصل فرمایید و بعد از اعلام کد انتخابی و گرفتن استعلام موجودی می توانید درخواست فاکتور خود را همراه با کد و نام برند و متراژ مورد نیاز در واتس آپ برای ما ارسال کنید . تا با اعلام قیمت توسط کارشناسان ما و تایید نهایی توسط شما فاکتور برای شما ارسال شود . توجه داشته باشید که بدون تسویه نهایی بار برای شما ارسال نخواهد شد . به دلیل هزینه بالای ارسال بار تا باربری و یا محل نصب به هیچ عنوان بار فروخته شده تعویض یا مرجوع نخواهد شد . پس قبل از خرید دیوارپوش دیوارکوب در انتخاب رنگ و طرح و مدل خود نهایت دقت را کنید .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا