مقالات

دیوارپوش پی وی سی و همچنین همراه با مزایا و معایب آن ها PVC

دیوارپوش پی وی سی PVC  از پلیمر های نفتی از جنس پلاستیک تولید می شود . خوشبختانه در داخل کشورمان در این زمینه تولید کنندگان خوبی داریم که توانسته اند به مرحله صادرات این محصول هم برسند .  در دکوراسیون داخلی منازل دکور دیوار یکی از مهمترین مسائل به شمار می رود  که با وجود این محصولات در طرح های ساده و چوبی و اسپرت و هات استمپ تمام نگرانی های ما بر طرف شده است . فقط توجه داشته باشید که دیوارپوش های PVC در دو مدل ضد ضربه و معمولی تولید می شود که نوع ضد ضربه این محصول مناسب مراکز تجاری و صنعتی می باشد و مدل تو خالی آن ها مناسب منازل مسکونی و اداری می باشد . در ادامه با مزایا و معایب این محصولات بیشتر آشنا شوید .

دیوار پوش های پی وی سی PVC در ضخامت های 6 و 7 و 8 میل و در طول 6 متری و عرض های 25 و 30 سانت تولید می شوند . توجه داشته باشید که این محصولات به وسیله کلیک به هم وصل می شوند و نوع کلیک های آن ها به دو صورت زبانه کوتاه ( بدون شیار ) و زبانه بلند ( شیار دار ) می باشد . توجه داشته باشید که دیوارپوش های PVC به دو صورت نصب می شوند یک اینکه بوسیله دستگاه تیپو مستقیم به دیوار میخ می شوند و یا اینکه نیاز به زیر سازی دارد که ما مسائل مربوط به به نصب را در قسمت نصب دیوارپوش و دیوارکوب توضیح داده ایم که پیشنهاد می کنیم مقاله مربوطه را حتما مطالعه فرمایید .

مزایای دیوارپوش پی وی سی

دیوارپوش پی وی سی PVC دارای مزایای بیشماری می باشد که ما به صورت مختصر به آنها اشاره می کنیم : یک اینکه مقاومت بالایی در برابر آتش دارند دوم اینکه در برابر آب و رطوبت مقاوم می باشند به همین دلیل به آن ها دیوارپوش ضد آب هم می گویند سوم اینکه در مقابل باکتری های محیط مقاوم می باشند و به آن ها آنتی باکتریال می گویند و در نهایت اینکه چون این محصولات طول عمر بالا و قیمت مناسبی و طرح های متنوع دارند در میان همکاران و مشتریان مصرف کننده پر طرفدار می باشند و از فروش بالایی برخوردار هستند . 

مزایا و معایب دیوارپوش پی وی سی PVC

معایب دیوارپوش PVC

تمامی  محصولات PVC در مقابل مزایای بی شمار طبیعتا معایبی هم دارند پس دیوارپوش PVC هم دارای معایبی می باشد که یکی از مهمترین معایب دیوارپوش PVC مقاومت پایین آن ها در مقابل نور خورشید می باشد و به هیچ عنوان برای فضا های سر باز پیشنهاد نمی شوند و دوم اینکه نوع معمولی و تو خالی این محصول بسیار شکننده می باشد و پس به هیچ عنوان برای محیط های تجاری و صنعتی و پارکینگ و راه پله ها و مکان هایی که در مجاورت ضربه و فشار قرار دارند پیشنهاد نمی شود . که نمونه برند های موجود در سایت تیدا دکور عبارت است از : برند دیوارپوش آرمانی و .... . 

منبع :

سوال و پاسخ در مورد دیوارپوش پی ویسی به زبان انگلیسی

دیدگاه‌ها

0
Guest
شنبه, 09 دی 1402 20:16
ممنونم بابت مقاله مفیدتون خیلی واسه ما خوب بود
پاسخ دادن

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا