مقالات

دیوارپوش ام دی اف | معایب و مزایا و مشخصات دیوارکوب های MDF

دیوارپوش ام دی اف MDF از خرده های چوب با تراکم های پایین و متوسط و بالا و روکش های پی وی سی تولید می شود که تمامی این مسائل در قیمت تمام شده این محصول دخیل هستند و به همین دلیل برند ها در داخل بازار قیمت های متفاوتی دارند که در مقاله قیمت دیوارپوش و دیوارکوب به طور کامل دلایل آن را توضیح داده ایم پس پیشنهاد می کنیم مقاله مربوطه را مطالعه نمایید . از آن جایی که دیوارکوب MDF جایگزین خوبی برای رنگ و کاغذ دیواری می باشند در این بخش قصد داریم تا معایب و مزایای این محصولات را توضیح دهیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشد .

یوارپوش ام دی اف MDF در ضخامت 7 و 8 میل و در عرض های 24 و 25 و 30 سانت و طول 2.80 متر تولید می شوند که روکش های پی وی سی این محصولات معمولا از طرح ها و رنگ های چوبی و ساده می باشند . دیوارکوب ام دی اف MDF قابلیت نصب در مکان های مسکونی و تجاری و اداری و صنعتی و ورزشگاه ها را دارا می باشد .خوشبختانه ما در داخل کشورمان در زمینه تولید این محصول به خود کفایی رسیده ایم و از برند های موجود در بازار می توانیم به دیوارکوب آس پروفیل و دیوارکوب پرشیا پروفیل و .... اشاره کرد و از برند های وارداتی می توانیم به به برند دیوارکوب کرونوگرین اشاره کنیم .

مزایای دیوارپوش ام دی اف

یکی از مهمترین مزیت های دیوارپوش ام دی اف MDF مقاومت بالای آن ها در برابر ضربه و فشار می باشد و به همین دلیل برای مکان هایی که در مجاورت ضربه و اجسام نوک تیز قرار دارند پیشنهاد می شود و دوم اینکه MDF آنتی باکتریال می باشند و در مقابل خوردگی حشرات نیز مقاومت بالایی دارند و سوم اینکه در مقابل نور خورشید مقاومت بالایی دارند و قابل نصب در مکان های سر باز می باشند و مزیت پایانی این محصولات انتشار گازفرمالدئید کم می باشد به همین دلیل دوست دار محیط زیست هم به شمار می روند .

مزایا و معایب دیوارپوش ام دی اف MDF

 

معایب دیوارپوش MDF

دیوارپوش MDF نسبت به محصولات پی وی سی از قیمت بالاتری بر خوردار است و همین مساله باعث فروش پایین این محصول شده است ولی ما این مساله را جز معایب این محصول به شمار نمی آوریم ولی چون بحث ما بیان معایب در زمینه فروش محصولات هم می باشد به این مساله اشاره کردیم . ولی یکی از مهمترین معایب این محصولات مقاومت پایین آن ها در برابر رطوبت و آب می باشد به همین دلیل به هیچ عنوان برای مناطق شمالی و جنوبی کشور پیشنهاد نمی شود و در مکان هایی که در مجاورت آب قرار دارند طول عمر فوق العاده پایینی خواهند داشت . امیدواریم تووانسته باشیم شما را با دیوارپوش ام دی اف MDF آشنا کرده باشیم .

منبع :

 آشنایی با دیوارپوش ام دی اف به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا