مقالات

دیوارپوش آکوستیک | بهترین مدل همراه با قیمت دیوارکوب آکوستیک

دیوارپوش آکوستیک یا هم همان عایق صدا از نیاز های بسیاری از اماکن اداری و حتی مسکونی می باشد زیرا به دلیل ساخت و ساز های ضعیف گاها صدا علاوه بر درب ساختمان از دیوار ها هم رد می شود به همین دلیل نیاز به دیوارکوب آکوستیک احساس می شود . این مدل های عایق دار در قدیم با استفاده از چوب و فوم و سایر وسایل به سختی در محل نصب پیاده سازی می شدند که در ادامه در مورد چگونگی پیشرفت این محصولات در سالیان گذشته تا به امروز صحبت خواهیم کرد که قبل از هز چیز ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با دیوارپوش فومی را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید . با کمی حوصله تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

بهترین مدل دیوارکوب و دیوارپوش آکوستیک

در مورد بهترین دیوارپوش آکوستیک به صورت جداگانه صحبت می کنیم تا با تفاوت آن ها بهتر آشنا شوید . ابتدا در مورد محصولات پی وی سی و پلی اورتان صحبت می کنیم چون این محصولات ارزان تر و سبک تر هستند و از نصب آسان تری هم برخوردار هستند بهترین و معروف ترین این محصولات فومی یا پشت چسب دار می باشد که به راحتی و حتی توسط آدم های مبتدی نصب می شوند و چون از جنس پلی اورتان هستند عایق بسیار مناسبی برای صدا هستند و البته برخی از محصولات PVC پشت فوم دار هم داریم که از آن ها هم می توان برای عایق کردن دیوار ها استفاده کرد و دیگر نگران رفتن صدا به خارج از محیط خود نباشیم .

 

دیوارپوش آکوستیک

حال به بررسی دیوارکوب آکوستیک از جنس چوب طبیعی و ام دی اف یا نئوپان می پردازیم . در قدیم بیشتر برای عایق کردن دیوار ها از چوب استفاده می کردند چون خود این متریال به تنهایی عایق مناسبی برای صدا می باشد و با پیشرفت تکنولوژی و علم برای عملکرد بهتر آن ها از فوم هم پشت چوب استفاده شد تا کارایی آن ها را چندین برابر کند ولی با پیشرفت تکنولوژی و با وجود آمدن متریال MDF به دلیل ارزان بودن آن ها نسبت به متریال چوب کم کم جایگزین مناسبی برای چوب طبیعی شدند . مهمترین معایب دیوارپوش آکوستیک نصب سخت آن ها می باشد چون ابتدا باید زیر سازی انجام شود و بعد از آن کل دیوار بوسیله فوم عایق شود و بعد این دیوارکوب ها را نصب کرد که از هزینه نصب بالایی بر خوردار می باشد چون نیازمند به نصابان با تجربه در این زمینه هستیم .

قیمت محصولات آکوستیک

در بحث قیمت دیوارپوش آکوستیک در حالت کلی محصولات پی وی سی از چوب و ام دی اف ارزان تر هستند و به همین دلیل با توجه به کارایی بالا از فروش بیشتری برخوردار هستند . در مجموعه تیدا دکور هر دو محصول آکوستیک به فروش می رسند و شما عزیزان برای اطمینان از قیمت ارزان ما می توانید قیمت محصولات ما را با سایر شرکت های اینترنتی مقایسه کنید . برای استغلام قیمت دیوارکوب آکوستیک از مجموعه ما می توانید از طریق واتس آپ به کارشناسان فروش ما پیام دهید . در آخر پیشنهاد می کنیم مقاله قیمت دیوارپوش و دیوارکوب را برای درک بهتر مفاهیم این پاراگراف مطالعه کنید .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا