مقالات

دیوارپوش دکوراتیو | نحوه خرید & قیمت + مدل دیوارکوب دکوراتیو

دیوارپوش دکوراتیو از ترکیب متریال پی وی سی و پودر سنگ تولید می شود که از دوام و مقاومت بالایی نسبت به سایر محصولات بر خوردار هستند و خط و خش به دلیل استفاده از پودر سنگ در تولید آن ها به سختی بر روی این محصولات میافتد . شایان ذکر است که این محصولات ضد حریق می باشند و برای ساخت اماکن امن از جمله پناه گاه های زلزله از کاربرد بالایی بر خوردار هستند .بر خلاف تصور از وزن سبکی بر خوردار هستند و حمل و جا به جایی آن ها هم بسیار راحت می باشد به همن دلیل در خانه ها و بنا های پیش ساخته از این محصولات استفاده می کنند چون دارای تنوع طرح و رنگ بالایی هم هستند .

طرح و مدل های دیوارپوش دکوراتیو

دیوارپوش دکوراتیو در طرح و مدل های متنوعی تولید می شود که پر فروش ترین این طرح ها عبارتند از : چوب ، کاشی ، بتن ، سه بعدی ، آجر و ... . توجه داشته باشید هر وقت صحبت از محصولات سه بعدی می شود منظور ما دیوارکوب های دکوراتیو می باشد چون این امکان در تولید سایر محصولات میسر نمی باشد . این محصولات در طرح های کاشی هم بسیار پر فروش می باشند چون هم ارزان تر هستند و هم با دکوراسیون مدرن همخوانی دارند و امروزه به سختی از کاشی و سرامیک در طراحی داخلی منازل استفاده می شود . چوب طبیعی همیشه به دلیل قیمت بالا از طرفداران کمی برخوردار بوده پس می توان گفت این محصولات جایگزین مناسبی برای متریال چوب می باشند .

 

دیوارپوش آکوستیک

 

قیمت دیوارکوب دکوراتیو

برای استعلام قیمت دیوارپوش دکوراتیو می توانید از طریق واتس آپ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و با اعلام کردن کد انتخابی خود قیمت محصول را استعلام بگیرید . ما پیشنهاد می کنیم حتما قیمت ما را با سایر فروشگاه های آنلاین مقایسه کنید و بعد از اطمینان از قیمت پایین مجموعه ما اقدام به ثبت سفارش کنید . ساعات تماس با مجموعه ما همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر می باشد . در انتها به این نکته اشاره می کنیم که قیمت محصولات سه بعدی از سایر مدل ها گران تر می باشد در غیر این صورت مدل و طرح کار تاثیری بر قیمت ندارد .

خرید آنلاین محصولات دکوراتیو

همکاران عزیز قبل از خرید دیوارپوش دکوراتیو ابتدا باید فرم همکاری مجموعه ما را از قسمت درخواست نمایندگی تکمیل و ارسال کنند و بعد از آن با پیام دادن از طریق واتس آپ می توانند لیست قیمت محصولات را از ما دریافت کنند و خرید کنند . مشتریان خانگی هم می توانند با تماس تلفنی با خط ویژه ما به شماره 02128428514 تماس بگیرند و خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند . البته مشتریان تهرانی با مراجعه به آدرس ما می توانند به صورت حضوری هم خرید خود را انجام دهند . در آخر پیشنهاد می کنیم مقاله خرید دیوارپوش و دیوارکوب را برای درک بهتر مفاهیم این پاراگراف مطالعه کنید .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا