مقالات

دیوارپوش فومی | کاربرد همراه با قیمت دیوارپوش پشت چسب دار

دیوارپوش فومی جزو جدید ترین محصولات دکوراتیو می باشد این محصولات دارای طرح و مدل آجری ، سه بعدی ، طرح کودک و ... می باشد . این محصولات از وزن سبکی برخوردار هستند و به عنوان محصولات پشت چسب دار هم در بازار معروف می باشند . این محضولات از جنس پلی اورتان هستند و عایق مناسبی برای صدا و رطوبت می باشند و برای نصب آن ها نیازی به نخصص ندارید و به راحتی می توانید آن ها را بر روی دیوار نصب کنید و در هزینه نصاب هم صرفه جویی کنید . پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با دیوارپوش را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید . 

کاربرد دیوارپوش های فومی

دیوارپوش فومی معمولا در ابعاد 60 * 60 و 70 * 70 و در ضخامت های 8 و 6 میل تولید می شود و شما با توجه به نیاز خود می توانید نوع محصول خود را انتخاب کنید به فرض مثال برای سالن های ورزشی ما ضخامت 8 میل را پیشنهاد می کنیم چون این محصولات جدا از طرح و مدل های زیبا به عنوان ضربه گیر هم عمل می کنند . برای سالن های زیبایی و آرایشگاه ها ضخامت و ابعاد در انتخاب شما تاثیر گذار نمی باشد چون تنها دلیل انتخاب این محصولات نمای زیبای آن ها و عایق بودن آن ها می باشد و نکته مهم و اصلی نظافت و ققابل شستشو بودن آن ها می باشد .  البته در بسیاری از ادارات که مشکل عایق صدا را برای دیوار های خود دارند پیشنهاد می کنیم از این محصولات استفاده کنند .

 

دیوارپوش فومی

کاربرد دیگر دیوارپوش فومی در مهد کودک ها و مدارس ابتدایی می باشد چون این محصولات دارای طرح های کودکانه می باشند و از آن جایی که مانع از آسیب دیدن کودکان می شوند پیشنهاد می کنیم بخصوص برای دیوار های مهد کودک ها از این محصولات استفاده شود .  البته برای اتاق کودکان هم با توجه به اینکه بخاطر شیطنت های کودکانه امکان آسیب دیدن بچه ها وجود دارد می توانید از آن ها استفاده کنید و دیگر نگران آسیب دیدگی کودکان خود نباشید . البته این محصولات در دیزاین رستوران ها ، کارواش ها ، موزه ها و ... هم کاربرد دارند و پر طرفدار ترین طرح این محصولات طرح آجری می باشد .

قیمت دیوارپوش پشت چسب دار

دیوارپوش فومی یا پشت چسب دار نسب به محصولات پی وی سی از قیمت ارزان تری بر خوردار هستند ولی تجربه فروش به ما اثبات کرده که بسیاری از مشتریان فکر می کنند این محصولات قیمت بالایی دارند که به اطلاع آن دسته از مشتریان می رسانیم که این محصولات علاوه بر تکنولوژی مدرن و متریال پلی اورتان در تولید آن ها از قیمت ارزانی بر خوردار می باشند و شما می توانید این محصولات را بدون واسطه و مستقیم از مجموعه تیدا دکور خرید کنید و زیبایی منازل خود بخصوص پشت شومینه و محیط کار خود را چند برابر کنید و از امکانات بسیار زیاد این محصولات بهره مند شوید .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا