مقالات

درب سرویس بهداشتی ارزان همراه با قیمت و نحوه خرید و فروش آن

قیمت خرید و فروش درب سرویس بهداشتی ارزان متنوع می باشد و همین موضوع انتخاب را برای مشتریان راحت تر می کند . این محصولات به دلیل مجاورتشان با آب باید از مقاومت بالایی در برابر رطوبت برخوردار باشند . پس از این رو طول عمر این نوع از درب ها با هم متفاوت می باشد . بهترین محصول برای دستشویی در منازل ، اداره جات ، پاساژها و ... درب ضد آب می باشد که مقاومت بالایی در برابر آب دارند و به همین دلیل این درب ها همیشه انتخاب اول می باشند ولی گاهی نیاز به ست کردن با سایر وسایل در محیط می باشد که شما می توانید از نمونه های مقاوم در برابر رطوبت مثل مدل های روکش پی وی سی استفاده کنید در ابتدا ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با درب ساختمانی را مطالعه فرمایید تا با مفاهیم این صفحه بیشتر آشنا شوید .

قیمت فروش درب سرویس بهداشتی

قیمت خرید و فروش درب سرویس بهداشتی ارزان دو رو در فروشگاه تیدا دکور به روز می باشد . دلیل تولید این مدل از درب ها به این دلیل است تا کسانی که با مشکل ست کردن مواجه هستند بتوانند به راحتی محصول خود را انتخاب و خرید کنند . این نوع از درب ها از یک رو ABS و روی دیگر HDF خام یا روکش پی وی سی تولید می شوند به در این حالت سمتی که رو به سرویس باز می شود در برابر آب مقاوم می شود و سمت دیگر را هم می توانید با رنگ و طرح وسایل منزل ست کنید . شایان ذکر است که به هیچ عنوان نگران کیفیت درب نباشید چون به هیچ عنوان کیفیت درب موقع تولید مورد تاثیر قرار نمی گیرد . پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با درب ضد آب را برای درک بهتر این موضوع مطالعه فرمایید . برای مشاهده قیمت فروش این محصولات به فروشگاه درب ساختمانی تیدا دکور مراجعه فرمایید .

قیمت خرید و فروش درب سرویس بهداشتی ارزان در مرحله اول به مدل آن بستگی دارد مثلا درب شما از کدام مدل : ABS ، روکش پی وی سی ، اچ دی اف روکش پی وی سی ، ملامینه و یا روکش چوب با رنگ پلی اورتان و ... می باشد . تمامی این مدل ها خود دارای قیمت های متنوعی می باشند پس شما می توانید طرح دلخواه خود را متناسب با بودجه خود به راحتی در فروشگاه ما انتخاب کنید و خرید خود را ثبت کنید . توجه داشته باشید زمان تحویل تمامی این مدل ها با هم متفاوت می باشد پس قبل از خرید حتما به زمان تحویل درب انتخابی خود دقت فرمایید .

قیمت خرید و فروش درب سرویس بهداشتی ارزان

خرید درب سرویس بهداشتی ارزان

درب سرویس بهداشتی ارزان دارای مدل های متنوعی اعم از ABS ، HDF ، HPL ، MDF می باشد که تمامی این محصولات با متریال های متفاوتی تولید می شوند و تماما هم قابل استفاده برای سرویس می باشند . مهمترین مساله تاثیر گذار در مورد قیمت این محصولات مغز ام دی اف آن ها می باشد که معمولا برای کاهش هزینه ها از لترون استفاده می کنند و گاها ضخامت آن ها 5 میل و 8 میل می باشد که معمولا از ضخامت 5 میل در تولید این محصولات استفاده می شود و در انتها اینکه درب های ملامینه یا همان HPL در مقابل رطوبت و خط و خش مقاومت خوبی دارند و از ما بقی درب ها هم ارزان تر هستند . پیشنهاد می کنیم برای مشاهده قیمت و خرید این محصولات به فروشگاه درب ساختمانی دکور مراجعه فرمایید .

حرید و فروش درب سرویس بهداشتی ارزان در فروشگاه تیدا دکور مستقیما توسط واحد فروش کارگاه درب سازی انجام می شود . بنابراین خرید شما مستقیم از کارخانه و با حذف دلال ها و واسطه ها خواهد بو د . شما با مراجعه به فروشگاه درب سازی ما با تنوع بالایی از مدل ها رو به رو خواهید شد که همین مساله سبب می شود تا بتوانیم طرح و مدل دلخواه خود را انتخاب و خرید نمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید می توانید در شبکه های اجتماعی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید .

قیمت خرید درب سرویس بهداشتی ارزان

قیمت خرید و فروش درب سرویس بهداشتی ارزان در فروشگاه ما کاملا به روز می باشد و شما مشتریان عزیز با مراجعه به فروشگاه درب ساختمانی تیدا دکور می توانید مدل درب خود را انتخاب و ثبت سفارش کنید . شایان ذکر است با مراجعه به بخش فیلم های آموزشی می توانید با مراحل ثبت سفارش کالا در سایت ما آشنا شوید و همچنین کارشناسان فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در شبکه های احتماعی ایرانی هستند و با کمی صبوری توسط شما کارشناسان ما در سریع ترین زمان شما را راهنمایی خواهند کرد .

توجه داشته باشید قیمت خرید و فروش درب سرویس بهداشتی ارزان در فروشگاه تیدا دکور تحویل درب کارخانه می باشد و هزینه های حمل بر عهده مشتریان می باشد البته برای ارسال به شهرستان ها هزینه بسته بندی دریافت نمی گردد و بسته بندی ما یا نایلون های مشبک و کارتن می باشد تا برای درب های ازسالی به شهرستان ها مشکلی پیش نیاید . هزینه حمل و اندازه گیری بر روی قیمت درب ها محاسبه شده است و شما بعد از پرداخت مبلغ فاکتور دیگری مبلغی بابت اندازه گیری و نصب پرداخت نخواهید کرد و البته در مبلغ نهایی فاکتور هزینه حمل هم با توجه به تعداد درب های خریداری شده شما دریافت می گردد .

قیمت فروش ارزان درب سرویس

خرید و فروش درب سرویس بهداشتی ارزان به صورت آنلاین سبب می شود تا هزینه های جانبی شما کاهش یابد و شما کالای خود را با قیمت ارزان تری خرید کنید . هزینه های رفت و آمد در شرایط کنونی و صرفه جویی در وقت و زمان شما عزیزان مهمترین دغدغه ما می باشد از این رو ما قدام به راه اندازی فروشگاه درب ساختمانی کرده ایم . توجه داشته باشید بعد از فروش درب و تسویه فاکتور توسط شما نصاب مجموعه جهت اندازه گیری با دسته رنگ ، برای بازدید حضوری تایید و یا تغییر رنگ احتمالی خدمت شما می رسد و در انتها هم بعد از ارسال درب ها برای نصب خدمت شما خواهد رسید .

برخی از مشتریان در هنگام خرید درب سرویس بهداشتی ارزان تمایل دارند تا درب را از نزدیک ببینند به اطلاع آن دسته از مشتریان می رسانیم که فروش این درب ها آنلاین و غیر حضوری می باشد و قیمت های ما هم به روز هستند . این دسته از مشتریان می توانند در فروشگاه های سراسر کشور مدل خود را از نزدیک انتخاب کنند و عکس آن را برای ما ارسال کنند و ما با توجه به متریال های متنوع تولید قیمت ها را اعلام کنیم و آن ها هم متناسب با سلیقه و بودجه خود درب خود را سفارش دهند . توجه داشته باشید طرح درب ها در فروشگاه درب ساختمانی تیدا دکور کاملا قابل درک هستند ولی اگر برای انتخاب نیاز به تصاویری دیگری داشتید به کارشناسان فروش ما در شبکه های اجتماعی ایرانی پیام دهید .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی 

دیدگاه‌ها

1
Guest
یکشنبه, 31 تیر 1403 11:07
از درهایی که برای ارسال کرده بود خیلی راضی هستیم چون همون انتخاب ما بود علیپور تخران
4
Guest
شنبه, 23 تیر 1403 23:26
چقدر خوب و با حوصله همکاران شما راهنمایی کردن خیلی عالی بود و تبریک می گم هم به سایتتون و هم کارکنان خوبتون برای خرید حتما مزاجمتون می شیم .
7
Guest
شنبه, 09 تیر 1403 23:17
درب حمام و سرویسمو آنلاین خرید کردم واقعا کیف کردم از خوش قولیشون
9
Guest
شنبه, 09 تیر 1403 00:32
سلام ما در های سرویس رو از شما خرید کردیم خیلی راضی هستیم ممنون از شما
10
Guest
پنج شنبه, 07 تیر 1403 23:08
درب سرویس بهداشتی و دو تا درب دیگه سفارش دادم گفتن ۱۵ روز طول میکشه ولی زودتر تحویل دادن ممنون

تماس با ما

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد
قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس ، با ما در ارتباط باشید .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا