مقالات

درب سرویس بهداشتی دو رو همراه با قیمت و نحوه خرید و فروش آن

درب سرویس بهداشتی را می توان از انواع مختلف انتخاب کرد . این محصولات به دلیل مجاورتشان با آب باید از مقاومت بالایی در برابر رطوبت برخوردار باشند . پس از این رو طول عمر این نوع از درب ها با هم متفاوت می باشد . بهترین محصول برای دستشویی در منازل ، اداره جات ، پاساژها و ... درب ضد آب می باشد که مقاومت بالایی در برابر آب دارند و به همین دلیل این درب ها همیشه انتخاب اول می باشند ولی گاهی نیاز به ست کردن با سایر وسایل در محیط می باشد که شما می توانید از نمونه های مقاوم در برابر رطوبت مثل مدل های روکش پی وی سی استفاده کنید در ابتدا ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با درب ساختمانی را مطالعه فرمایید تا با مفاهیم این صفحه بیشتر آشنا شوید .

درب سرویس بهداشتی دو رو

درب سرویس بهداشتی را معمولا دو رو تولید می کنند تا کسانی که با مشکل ست کردن مواجه هستند بتوانند به راحتی محصول خود را انتخاب و خرید کنند . این نوع از درب ها از یک رو ABS و روی دیگر HDF خام یا روکش پی وی سی تولید می شوند به در این حالت سمتی که رو به سرویس باز می شود در برابر آب مقاوم می شود و سمت دیگر را هم می توانید با رنگ و طرح وسایل منزل ست کنید . شایان ذکر است که به هیچ عنوان نگران کیفیت درب نباشید چون به هیچ عنوان کیفیت درب موقع تولید مورد تاثیر قرار نمی گیرد . پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با درب ضد آب را برای درک بهتر این موضوع مطالعه فرمایید .

 

درب سرویس بهداشتی

دلایل تفاوت قیمت درب های سرویس

درب سرویس بهداشتی دارای مدل های متنوعی اعم از ABS ، HDF ، HPL ، MDF می باشد که تمامی این محصولات با متریال های متفاوتی تولید می شوند و تماما هم قابل استفاده برای سرویس می باشند . مهمترین مساله تاثیر گذار در مورد قیمت این محصولات مغز ام دی اف آن ها می باشد که معمولا برای کاهش هزینه ها از لترون استفاده می کنند و گاها ضخامت آن ها 5 میل و 8 میل می باشد که معمولا از ضخامت 5 میل در تولید این محصولات استفاده می شود و در انتها اینکه درب های ملامینه یا همان HPL در مقابل رطوبت و خط و خش مقاومت خوبی دارند و از ما بقی درب ها هم ارزان تر هستند .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی 

دیدگاه‌ها

0
Guest
سه شنبه, 05 دی 1402 14:55
بابت مقاله خوبتون ممنونم
پاسخ دادن
1
Guest
سه شنبه, 05 دی 1402 14:52
ما شانسی شما رو پیدا کردیم ولی بابت خریدی که از شما انجام دادم رضایت دارم . فضلی از بوشهر
پاسخ دادن

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا