مقالات

درب آپارتمان | همراه با مدل های آپارتمانی + قیمت & خرید آن ها

درب آپارتمان برای هر خانه ای نیاز می باشد . که این محصولات عبارتند از : ضد سرقت ، ملامینه ، ام دی اف و ... . در این میان محصولات ضد سرقت و ضد حریق جزو لاکچری ترین درب ها به شمار می رود که در مدل های چوب طبیعی ، روکش چوب ، روکش پی وی سی تولید می شوند . شایان ذکر است درب آپارتمان باعث بالا رفتن امنیت منازل شما می شود . این محصولات را علاوه بر ساختمان بلکه در ویلا ها و اداره ها و ... هم می توان استفاده کرد . پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با درب ساختمانی را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه کنید .

بهترین مدل درب آپارتمان

 درب آپارتمان دارای مدل های متنوعی می باشد . که بهترین مدل آن ها درب ضد سرقت می باشد این درب ها بیشتر در خانه ثروتمندان و هتل های لوکس مشاهده می شوند و مدل دومی که می توان به آن اشاره کرد درب های ام دی اف روکش پی وی سی در ضخامت 8 میل می باشد که دارای تنوع رنگ و طرح بالایی هستند و از مقاومت خوبی هم بر خوردار هستند . و سومین گزینه از نظر کیفیت مدل های HPL یا ملامینه می باشد که دارای تنوع طرح و رنگ بالایی می باشند و درب آپارتمان با روکش های براق تولید می شوند و ورودی ساختمان شما را فوق العاده زیبا می کند ولی در مقابل از مقاومت پایینی برخوردار هستند .

 

درب آپارتمان

خرید و استعلام قیمت درب آپارتمانی

خرید درب آپارتمانی در مجموعه تیدا دکور هم شامل همکاران عزیز می شود و هم مشتریان مصرف کننده . همکاران عزیز ابتدا باید اطلاعات همکاری خود را از طریق واتس آپ برای ما ارسال کنند و بعد از آن لیست قیمت همکاری محصولات ما را دریافت می کنند . همکاران عزیز توجه داشته باشند که نمونه ها و سمپل ها شامل هزینه می باشد . مشتریان مصرف کننده هم می توانند به صورت آنلاین درب آپارتمان خود را ثبت سفارش کنند و بعد از انتخاب رنگ در محل نصب اقدام به ثبت سفارش خود در واتس آپ کنند توجه داشته باشید زمان تحویل درب ها بین 10 تا 15 روز کاری می باشد .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا