مقالات

درب ساختمانی | آشنایی با نحوه تولید و ثبت سفارش این محصولات

درب ساختمانی یکی از مهمترین محصولات در منازل می باشد و خانه و آپارتمان بدون درب هرگز وجود ندارد . این محصولات در حالت کلی به دو مدل ورودی و داخلی تقسیم می شوند . که درب های ضد آب ABS و  اچ دی اف HDF و ام دی اف 5 میل و ملامینه در گروه داخلی قرار می گیرند و مدل های ام دی اف 8 میل و HPL و ضد سرقت در گروه درب های ورودی قرار دارند . شایان ذکر است مدل های چوبی هم در گروه داخلی و هم ورودی قرار می گیرند . مجموعه ما دارای کارگاه اختصاصی می باشد و این محصولات در مجموعه تیدا دکور کاملا بی واسطه تولید می شود . ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با درب ورودی برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه کنید .

روش تولید درب ساختمانی

در تولید درب ساختمانی ما نیازمند تفکیک نوع درب ها هستیم ولی در حالت کلی به جز مدل های ضد سرقت بیشتر مدل ها تقزیبا به یک مدل و با متریال های مختلف تولید می شوند یعنی به این صورت که ابتدا ورق های ام دی اف در ابعاد سفارشی برش داداه می شوند و بر روی چهار چوب درب که در مجموعه ما چوب نراد روس می باشد قرار می گیرند و فضای ما بین آن ها نیز بوسیله هانیکام پر می شود . و بعد چسب را بر روی درب می زنند روکش ها را بر روی چسب پرس می کنند . توجه داشته باشید که مرحله پرس و چسب مصرفی از اهمیت زیادی بر خوردار است زیرا اگر جنس چب خوب نباشد بعد از مدتی روکش ها بلند می شوند .

 تولید درب ساختمانی

 

نحوه ثبت سفارش انواع درب ساختمانی

ثبت سفارش درب ساختمانی هم به صورت آنلاین و هم مراجعه حضوری امکان پذیر است . در ثبت سفارش آنلاین بعد از پرداخت بیانه کارشناسان ما همراه با کاتالوگ روکش ها در محل حاضر می شوند و بعد از اندازه گیری بعد از 10 تا 15 روز کاری بعد از تسویه فاکتور توسط مشتری دوباره به محل مراجعه می کنند و درب را نصب می کنند . مزیت مراجعه حضوری در این است که شما جنس درب خود را از نزدیک مشاهده می کنید و بعد از اطمینان از کیفیت محصول اقدام به ثبت سفارش می کنید . برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان با کارشناسان فروش ما از طریق واتس آپ و تلگرام در ارتباط باشید .

منبع :

آشنایی با درب سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا