مقالات

درب ساختمان و آشنایی با نحوه تولید و ثبت سفارش این محصولات

درب ساختمان یکی از مهمترین محصولات در منازل می باشد و خانه و آپارتمان بدون در هرگز وجود ندارد . این محصولات در حالت کلی به دو مدل ورودی و داخلی تقسیم می شوند . که در های ضد آب ABS و  اچ دی اف HDF و ام دی اف 5 میل و ملامینه در گروه داخلی قرار می گیرند و مدل های ام دی اف 8 میل و HPL و ضد سرقت در گروه در های ورودی قرار دارند . شایان ذکر است مدل های چوبی هم در گروه داخلی و هم ورودی قرار می گیرند . مجموعه ما دارای کارگاه اختصاصی می باشد و این محصولات در مجموعه تیدا دکور کاملا بی واسطه تولید می شود . ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با درب ورودی برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه کنید .

روش تولید درب ساختمان

در تولید درب ساختمان ما نیازمند تفکیک نوع در ها هستیم ولی در حالت کلی به جز مدل های ضد سرقت بیشتر مدل ها تقریبا به یک مدل و با متریال های مختلف تولید می شوند یعنی به این صورت که ابتدا ورق های ام دی اف در ابعاد سفارشی برش داده می شوند و بر روی چهار چوب درب که در مجموعه ما چوب نراد روس می باشد قرار می گیرند و فضای ما بین آن ها نیز بوسیله هانیکام پر می شود . و بعد چسب را بر روی درب می زنند روکش ها را بر روی چسب پرس می کنند . توجه داشته باشید که مرحله پرس و چسب مصرفی از اهمیت زیادی بر خوردار است زیرا اگر جنس چوب خوب نباشد بعد از مدتی روکش ها بلند می شوند .

تولید درب ساختمان باید با برترین تکنولوژی های دنیا انجام شود به فرض مثال ما دستگاه وکیوم را مثال می زنیم اگر دستگاه به روز نباشد هنگامی که روکش پی وی سی را بر روی در پرس می کنیم باعث می شود که روکش به طور صاف بر روی ام دی اف پرس نشود و یا به معنای بهتره و قابل درک تر روکش حالت چین خوردگی پیدا می کند و همین مسئله باعث می شود افراد پای دستگاه با دخالت دست روکش را بر روی ام دی اف صاف کرده و چسب می زند و همین موضوع باعث می شود بعد از مدتی در محل نصب روکش ها به مرور از لبه درب بلند شوند . 

 تولید درب ساختمانی

نحوه ثبت سفارش انواع درب ساختمان

ثبت سفارش درب ساختمان هم به صورت آنلاین و هم مراجعه حضوری امکان پذیر است . در ثبت سفارش آنلاین بعد از پرداخت بیانه کارشناسان ما همراه با کاتالوگ روکش ها در محل حاضر می شوند و بعد از اندازه گیری بعد از 10 تا 15 روز کاری بعد از تسویه فاکتور توسط مشتری دوباره به محل مراجعه می کنند و درب را نصب می کنند . مزیت مراجعه حضوری در این است که شما جنس درب خود را از نزدیک مشاهده می کنید و بعد از اطمینان از کیفیت محصول اقدام به ثبت سفارش می کنید . برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان با کارشناسان فروش ما از طریق واتس آپ و تلگرام در ارتباط باشید .

مشتریانی که درب ساختمان بر روی تعداد بالا و یا برای پروژه های بزرگ و کوچک ثبت سفارش می کنند توجه داشته باشند که مدت زمان تحویل در های آن ها با توجه به شلوغ بودن خط تولید متغییر خواهد بود که ما برای هر ماه تعدادی را که می توانیم تولید کنیم اعلام می کنیم و بعد از آن با مشتری بر سر تعداد توافق می کنیم دلیل این کار این است ما دوست نداریم متعهد به کاری شویم که در توان ما نمی باشد برای درک بهتر مثالی می زنیم ، مثلا امروز که این مقاله را تایپ می کنیم اگر یک مشتری سه هزار لنگه درب از مدل های ای بی اس ، ام دی اف ، روکش پی وی سی نزد ما ثبت سفارش کند ما می توانیم هزار لنگه ای بی اس و پانصد لنگه ام دی اف و روکش پی وی سی در یک ماه تحویل ذهیم 

فروش آنلاین این محصولات

برای خرید درب های ساختمانی شما مشتریان عزیز می توانید از فروشگاه آنلاین درب تیدا دکور دیدن فرمایید و بعد از انتخاب مدل خود محصول خود را به صورت آنلاین و در کوتاه ترین زمان خرید کنید . تمام تلاش مجموعه ما بر این است که در هزینه و زمان و وقت شما مشتریان عزیز صرفه جویی شود و شما عزیزان خریدی راحت تر و ارزان تر و امن تر را تجربه کنید . از این رو برای بهبود کیفیت خدمات ما حتما ما را با نظرات و انتقادات خود شریک کنید . توجه داشته باشید پشتیبانی محصولات درب ساختمانی ما 24 ساعته می باشد و همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند .

منبع :

آشنایی با درب سایت مرجع به زبان انگلیسی

تماس با ما

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد
قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس ، با ما در ارتباط باشید .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا